eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
تو اگر می‌دانستی در حوالی ام غم چقدر نزدیکِ من است که اینگونه عذابم نمیدادی حتماً نمی‌دانی یا که کوری و اگر نه چه حکمت داشته ای تا مرا تبدیل کنی به کسی که بارها و بارها در خیالش خودش را به دار آویخته.
اینکه داد بزنم و بگویم: - حالم خوب نیست کافی است تا گورتان را گم کنید و مرا تا همیشه تنها بگذارید؟ آخر من میخواهم در این تنهایی ها چاره ای بیابم. میخواهم راهی پیدا کنم تا مرا هر چه سریع تر بی دردسر بُکشد.
خیال،خیال،فکر،خیال
چ عالی.
داغون اگه آدم بود من میشدم.
من تنهام،ولي تو منو داری.
نگاهش را تماشا کن اگر فهمید،حاشا کن. -فاضل نظری 00:50
آنجا‌که‌دیگر‌دلیلی‌نیست.
یه مرخصی میشه از این زندگی بگیریم؟
خستم و دل گرفته؛
دلم حرف زدن میخواد ولی نمیدونم درمورد چی و با کی‌...
کاش میشد رفت و نبود.