همیشه یه کم حقیقت پشت "شوخی کردم” یه کم آگاهی پشت “نمیدونم” یه کم احساس پشت “مهم نیست” و یه کم درد پشت “خوبم” وجود داره.
من میتونستم تک تک کاراتو تلافی کنم ولی هربار یه چیزی ته دلم میگفت اگه ناراحت بشه چی؟ اگه دلش بشکنه و اشک بریزه چی؟
هر چقدر که میرم جلو تر بیشتر خوشحال میشم یسری از ادما دیگه تو زندگیم نیستن.
باد مارا خواهد برد
اون لحظه ای که یکیو بغل میکنی و اون محکم تر بغلت میکنه >>>هرچیزی
زمستون ،بهار ،پاییز >>>تابستون
یه چالش بریم؟
این پیامو فور کنین تا بگم چنلتون وایب چیو میده برام:"💖
_آرسیا
چون شلوغ نشه تا 14:14 کافیه.
چنلت توی نگاه اول وایب ی گربه سیاه با چشمای سبز رو داد از اونا ک همش اخم کردن و اعصاب درستی ندارن ولی ته دلشون برا یکی مهربونن.
@pishoolii