eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
‏همیشه یه کم حقیقت پشت "شوخی کردم” یه کم آگاهی پشت “نمی‌دونم” یه کم احساس پشت “مهم نیست” و یه کم درد پشت “خوبم” وجود داره.
من میتونستم تک تک کاراتو تلافی کنم ولی هربار یه چیزی ته دلم میگفت اگه ناراحت بشه چی؟ اگه دلش بشکنه و اشک بریزه چی؟
هر چقدر که میرم جلو تر بیشتر خوشحال میشم یسری از ادما دیگه تو زندگیم نیستن.
جلو کسی که دوستون داره از کسی که دوسش دارین حرف نزنین.
و در "خودم" چیزی جز غم نمی‌بینم.
و احساس میکنم تمام سلول های بدنم از شدتِ دلتنگی دارند گریه میکنند.
همیشه.
یچیزی بگو؛ داری منو از دست میدی.
یه چالش بریم؟ این پیامو فور کنین تا بگم چنلتون وایب چیو میده برام:"💖 _آرسیا چون شلوغ نشه تا 14:14 کافیه.
چنلت توی نگاه اول وایب ی گربه سیاه با چشمای سبز رو داد از اونا ک همش اخم کردن و اعصاب درستی ندارن ولی ته دلشون برا یکی مهربونن. @pishoolii