eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
ما دوام آوردیم، درست همان زمان‌هایی که فکر می‌کردیم هیچ ادامه‌ای وجود نخواهد داشت.
تو میدانستی من در هجوم سرمای رفتنت یخ میزنم و رفتی، این خودخواهانه ترین قتل تدریجی ای بود که میتوانستی انجامش دهی..
برایت ده دقیقه راه رفتن روی جدولِ خیابان تجویز می‌کنم، تا بفهمی عاقل بودن چیزِ خوبی‌ست، اما دیوانگی قشنگ‌تر است. -نیما یوشیج
وقتی نیستی، هیچ کس نیست حتی اگر همه باشن. وقتی هستی، همه هستن حتی اگر هیچ کس نباشه. و به نظر من، این بزرگ ترین باگ عاشق شدنه.
همین الان احتیاج دارم بیای و توی چشمام نگاه کنی، از سکوتم بفهمی چه مرگمه و فقط بغلم کنی. بدون هیچ حرفی. هیچ حس ترحمی. فقط از ته قلبت بغلم کنی و تا وقتی بهتر نشدم ولم نکنی. من دلم تنگ شده و همین الان با همه ی فاصله ای که بینمونه می خوام خودتو برسونی. چیز زیادیه؟
خستم. و خسته تر از اونی ام که خودمو نجات بدم. خسته تر از اونی ام که کاری کنم. جرقه ای نیست منو زنده کنه؛ پس؟ چرا تلاش‌ کنم وقتی به جایی تعلق ندارم؟ وقتی چیزی یا کسی نیست که منتظرم باشه ..؟ حتی خودمم منو نمی‌خواد.
هیچوقت خودتونو با جمله"دوستم داشت" گول نزنید. ‏آدم کسی رو که دوست داره اذیت نمی‌کنه. ‏آدم کسی رو که دوست داره رها نمی‌کنه. ‏آدم کسی رو که دوست داره تنها نمی‌ذاره. ‏آدم کسی رو که دوست داره رو گریه نمی‌ندازه. ‏آدم کسی رو که دوست داره خسته نمی‌کنه. ‏آدم کسی رو که دوست داره آزار نمیده. آدم کسی که دوست داره رو نمیزاره خم به اَبروش بیاد پس الکی خودتونو گول نزنید.
فکت: کسی که می‌فهمه شما ناراحتید و می‌ذاره با اون حال روزتونو سپری کنید، هیچ کسیتون نیست؛ تاکید می کنم، هیچ کس.
من بدون تو خیلی ناقصم، بدون تو خیلی غمگینم، بدون تو خیلی عصبیم، بدون تو می‌خوام کل دنیارو خراب کنم، بدون تو نمیخندم، بدون تو خستم ، بدون تو فقط سیگار می کشم، بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه، بدون تو دنیا واسم معنی نداره ، بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم می‌شه ، بدون تو نمی شه؛ بمون.
‏معادل فارسی لانگ دیستنس می‌شه : “مرگ تدریجی یک رویا.”
میخوای مال تو باشم؟ پس بهم کتاب کادو بده. 18:55
حواسم هست.