هیچوقت خودتونو با جمله"دوستم داشت" گول نزنید.
آدم کسی رو که دوست داره اذیت نمیکنه.
آدم کسی رو که دوست داره رها نمیکنه.
آدم کسی رو که دوست داره تنها نمیذاره.
آدم کسی رو که دوست داره رو گریه نمیندازه.
آدم کسی رو که دوست داره خسته نمیکنه.
آدم کسی رو که دوست داره آزار نمیده.
آدم کسی که دوست داره رو نمیزاره خم به اَبروش بیاد پس الکی خودتونو گول نزنید.
فکت:
کسی که میفهمه شما ناراحتید و میذاره با اون حال روزتونو سپری کنید، هیچ کسیتون نیست؛ تاکید می کنم، هیچ کس.
من بدون تو خیلی ناقصم، بدون تو خیلی غمگینم، بدون تو خیلی عصبیم، بدون تو میخوام کل دنیارو خراب کنم، بدون تو نمیخندم، بدون تو خستم ، بدون تو فقط سیگار می کشم، بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه، بدون تو دنیا واسم معنی نداره ، بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم میشه ، بدون تو نمی شه؛ بمون.
تویی که اینو میخونی، پوست لبتو نکَن، آب بخور، به اونی که رفته تکست نده، به خودت برس، مثبت فکر کن، حرص نخور، خودتو دوست داشته باش، دوش آب سرد بگیر، به روزای گذشته فکر نکن و کیلومتر ها از چیزایی که بهت احساس ناکافی بودن میده فاصله بگیر.
شاید هیچ وقت اون دوستی نباشم که هرروز بهت زنگ میزنه ولی همیشه اون رفیقی میمونم که وقتی کل دنیات رو سرت خراب شد میتونی بهش تکیه کنی:))
میدونی بعضی وقتا هرکاریم بکنی باز تصمیم به رفتن میگیرن؛ حتی اگه بمیری براشون.
بحث، بحث لیاقتِ. خیلی از آدما لیاقت اینکه باهاشون حرفم بزنی هم ندارن.
یعنی یه فاکتور از تک تکتون بگیرم فقط لب و دهنین ، تو ادعا ردبول تو عمل دوغ آبعلی ... !