دل نازک شدم؛
دکتر گوشت با منه؟!
دل نازک شدم
مدتیه واسه خودم کلا یه تیکه ابر شدم؛ همه میگن مال آب و هواس؛ میگن هوای شهر کثیفه، اگه بارون بیاد همه مریضی ها خوب میشه. دل نازکی مریضیه دکتر؟ باس نمونه برداری کنین؟
آزمایشی چیزی! میشه جراحی کنین ابرای گلومو دربیارین؟ میدونم خطر داره ها اما ، خطرش کمتر از حرفاییه که قورت میدیم!
من خیلی خسته شدم دیگه؛ خسته شدم از این همه شب ، از این همه روز ، از این همه هی درست میشه نترس گفتن به خودم. که بدونم دروغه و دیگه هیچی و هیچوقت درست نمیشه!
اصن آدم دلش میخواد بترسه ، دلش میخواد ابر بشه بباره بلکه هم تموم بشه این همه سرب داغ توی گلو ، توی نگاه.
کاری میشه کرد؟!
14:55
میای؟-نمیای-
یادته؟-یادت رفته-
میخوای منو؟-نمیخوای-
دوسم داری؟-نداری-
نداری...
اگه نداری که چیه این همه نوشتن و گفتن.
واقعا از آدما خستهام
از همه آدما
عمیقا دلم یه نفرو میخواد که فقط خودمون دو تا باشیم بتونیم کلی راجع به همه چی با هم حرف بزنیم بدون ترس از قضاوت یا اینکه طرف مقابل نظرش عوض شه
یعنی کاملا حس پذیرفته شدن ۱۰۰٪از طرف شخص مقابل داشته باشیم و حتی اگه دنیاهامون فرق داره بتونیم راحت از چیزای تو سرمون برای همدیگه تعریف کنیم و حرف بزنیم راجع بهشون راجع به ایده ها نظرا فکرایی که داریم راجع به تقریبا همه چی و بدونیم که طرف مقابل یا علاقه گوش میکنه و با علاقه هم نعریف میکنه و واقعا تا کلی سال فقط خودمون دوتا باشیم
ترجیحا هم یه پارتنر احساسی باشه. فقط حالمون با هم خوب باشه و از وقت گذروندن با هم لذت ببریم واقعا و واقعا بدونیم ما دوتا برای هم با بقیه دنیا فرق داریم اصلا انگاری جداییم از بقیه...
میدونی “Soulmate" چیه؟ Soulmate مثل یه دوست صمیمیه، اما خیلی بیشتر. اون تو رو بهتر از هرکسی میشناسه. اون تو رو به آدم بهتری تبدیل میکنه. در واقع اون تو رو آدم بهتری نمیکنه، خودت این کار رو میکنی، چون اون بهت حس خوب بودن و قوی بودن رو القا میکنه. اون کسیه که همیشه کنارته. توی روزای خوب و توی روزای سخت. اون بیشتر از هر آدم دیگهای برات وقت میذاره، نقاط ضعفت رو میپذیره، و بهت بشدت ایمان داره. مهم نیست چه اتفاقی بیفته، چون تو همیشه دوستش خواهی داشت، و اون همیشه دوستت خواهد داشت، و هیچ چیزی نمیتونه این حس دو طرفه رو تغییر بده. آدم یه Soulmate که داشته باشه، دیگه توی زندگی هیچ غمی نداره!
یه رفیق داشتم، اسم عشقش رو تو گوشیش "امانت" سیو کرده بود.
میگفت هر بار که زنگ میزنه بهم یادآوری میشه این امانت رو به من سپردن. باید حواسم بهش باشه وگرنه بهای سنگینی می پردازم.
حرفش خیلی قشنگ بود.
اولاً با هرکسی دوست نشو؛
دوماً اگر دوست شدی سریع صمیمی نشو و اگر صمیمی شدی سریع کل زندگیت رو براش تعریف نکن؛
سوماً حتی تا دو سه سال که هنوز نشناختیش تو خانوادت واردش نکن؛
چهارماً با دوستای دیگت، دوستش نکن؛
و در آخر، تو موقعیت های مختلف فارغ از هر حسی به رفتار و واکنشاش فکر کن!
ولی کسی که زود سین می زنه یه حس خوبی بهت می ده؛ یه حس که یعنی مزاحم نیستی، خوشحالم که پیام دادی، منتظر پیامت بودم، برام اهمیت داری و من برای تو و خودم ارزش قائلم. همینقدر قشنگ.
نمیدونم براتون پیش اومده موقع دیدن یک فیلم صدا و تصویر هماهنگ نباشن ، چقدر این موضوع رو مخ و اعصاب خورد کنه
تو واقعیت هم دقیقا همینه ...
آدمایی که حرفاشون با عملشون یکی نیست همینقدر رو مخ اعصاب خورد کنن
اگه کسی مهربون و صمیمی باهات صحبت میکنه عاشقت نیست.
اگه با این وجود که بهش پیام نمیدی، پیام میده و حالتو میپرسه تو کَفِت نیست.
اگه زود سین میکنه منتظرت نبوده!
اینا ویژگی یه آدم باشعوره نه یه آدم آویزون!
+ از کجا میدونی که خیلی دوسش داری؟!
- وقتی ناراحتش میکنم خودم بیشتر ناراحت میشم.
+از کجا میدونی که برات مهمه؟!
- وقتی نیست،میفهمم هیچی ندارم!
+از کجا میدونی که بهترین آدم زندگیته؟!
-وقتی هیچکس نبود، اون بود.