eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی کسی که زود سین می زنه یه حس خوبی بهت می ده؛ یه حس که یعنی مزاحم نیستی، خوشحالم که پیام دادی، منتظر پیامت بودم، برام اهمیت داری و من برای تو و خودم ارزش قائلم. همینقدر قشنگ.
نمیدونم براتون پیش اومده موقع دیدن یک فیلم صدا و تصویر هماهنگ نباشن ، چقدر این موضوع رو مخ و اعصاب خورد کنه تو واقعیت هم دقیقا همینه ... آدمایی که حرفاشون با عملشون یکی نیست همینقدر رو مخ اعصاب خورد کنن
اگه کسی مهربون و صمیمی باهات صحبت می‌کنه عاشقت نیست. اگه با این‌ وجود که بهش پیام نمی‌دی، پیام می‌ده و حالتو می‌پرسه تو کَفِت نیست. اگه زود سین می‌کنه منتظرت نبوده! اینا ویژگی یه آدم باشعوره نه یه‌ آدم آویزون!
‏+ از کجا میدونی که خیلی دوسش داری؟! ‏- وقتی ناراحتش میکنم خودم بیشتر ناراحت میشم. +از کجا میدونی که برات مهمه؟! - وقتی نیست،میفهمم هیچی ندارم! +از کجا میدونی که بهترین آدم زندگیته؟! -وقتی هیچکس نبود، اون بود.
میدونی ما آدما انگاری دنبال بهونه‌ایم، مدام راوی احمق داستان آدمای گذشته زندگیمون هستیم، وگرنه خودمون بهتر میدونیم حتی اگه دوباره اون آدما برگردن، حال خوبمون بر نمیگرده.
دوست داشتن به بیو و پروف ست و عشقم و عزیزم نیست ، تو اگه کسیو بخوای ویسشو گوش نداده تو چشات اشک جمع میشه ، هنوز پیامی نداده یا حرفی رو نزده تو حرفشو میفهمی ، اگه کسیو بخوای با تموم وجود وقتت رو پیشش میزاری و پیویش قفل میشی ، میدونی که رو تایم اف شدناش دیگه واسه تو نیست ولی بازم شاتش میکنی ، میدونی دیگه بهت نمیگه برو غذا بخور اشک نریز اروم باش ولی تو لج میکنی که بیاد بهت بگه اینا یعنی همون عشق ، بهتره بگم همون نابودی!
اون استانبولی که توی خونه درست می کنی و موهات بوی پیاز میگیره از عکس غذاهای خوش رنگ و لعابِ اینجا خوشمزه‌تره چون واقعیه! اون لباسی که پولاتو جمع می‌کنی تا اول فصل بخری، از عکس لباسای گرون قیمت اینجا بیشتر بهت میاد چون واقعيه. اون بحثی که با یارت می‌کنی اما تهش با یه لبخند آشتی می‌شی ،از عکس لاو ترکوندنای اینجا حسش بیشتره چون واقعیه! اون سفری که با امکانات حداقلی میری، ازعکس سفرِ لاکچریِ اینجابیشتر خوش میگذره چون واقعيه ببین... واقعیتِ زندگی‌ت رو دوست داشته باش. تو از قبل وُ بعدِ عکسایی که آدما اینجا نمایش میدن هیچ خبری نداری. با واقعیت خودت حال کن. البته زندگیِ اینستاگرامی‌ام خوبه اگه نِت قطع نشه!
ولی به نظر من اون آدمایی که از ناراحتیت به اندازه خودت ناراحت میشن و تمام سعیشونو میکنن که فقط یکم خوشحال بشی، و برا اینکه ازشون دلخور نباشی تلاش میکنن و از دلت در میارن، اونا واقعا دوستون دارن بقیه فقط حرفن!
انگار یسری خستگیا با خوابم از تنت در نمیره، خستگی حرفای نزده‌ی ته دلت، خستگی شنیده نشدن، خستگی همه‌ی دوییدنایی که تهش نرسیدن بود.
کنار گذاشتن غرورتون میتونه چیزای قشنگ و باشعورانه ای ایجاد کنه.
این دروغایی که به هم میگید تا کنار هم بمونید رو که میبینم،بیشتر دلم میخواد از آدما دور بمونم.