دیدین وقتی از یکی خوشتون میاد قلبتون تندتر میزنه، بدنتون گرمتر میشه و یه حس قلقلک زیرپوستی خوشایندی توی تنتون میپیچه؟
پزشکها میگن اینها علائم خروج عقل از بدنه.
نامه ای به موهام :
موهای عزیزم احساسات و روحیم به تو هیچ ربطی نداره من اگه ناراحت میشم اگه قهر میکنم اگه عصبی میشم تو نریز فقط سرجا خودت بمون.
هممون یه رفیقی داریم که میخواستیم باهاش تابستونو بترکونیم، آخرش باهاش تا سر خیابونم نرفتیم.
آدما همیشه میفهمن رفتارت فرق کرده ، ولی هیچ وقت نمیبینن چی کار کردن که باعث شده عوض بشی.
باور کنید من اخلاقم تغییری نکرده، فقط نسبت به حرکتایی که زدین هی دارم کم حرف تر میشم.
نه دوری که منتظرت باشم
و نه نزدیک که به آغوشت کشم
نه از آن منی که قلبم تسکین گردد
نه از تو بی نصیبم که فراموشت کنم
تو در میان همه چیزی .
-محمود درویش
کاش میشد یکی باشه
چندتا بزنه به پشتت،از دهنت کلمه های ناگفته بریزه بیرون.
از لحاظ روحی نیاز مند به ؛
توجه زیاد، البته نه انقدر که زده شم.
کلی خوراکی و غذا.
یه خونه واسه خودم.
یه کارت پر پول.
یه کنسرت
یه گیتار الکتریک.
یه پیانو.
و یه سفر به جزیره ای دور افتاده دور از دسترس هر گونه انسان.
نیاز مندم.
وقتی میگم هیچکس یعنی دقیقا هیچکس .
روزای زیادی باید بگذره تا آدم قانع بشه فقط خودش هست و خودش تا باورش بشه از بقیه ، جز یه اسم و چندتا خاطره ی کوچیک چیزی براش نمیمونه .
بیست سال ، چهل سال ، هفتاد سال زندگی فقط برای تلمبار کردن اسم رویِ اسمه .
برای جایگزین کردن خاطره جای خاطره .
اما حاصل جمع همشون صفره ؛ یه روز میشینی عمرت رو ورق میزنی ، سیر تا پیازت رو واسه خودت تعریف میکنی ، اینجاست که میفهمی چقدر برای هیچکس نگران شدی ، چقدر برای هیچکس غصه خوردی ، چقدر برای هیچکس دلتنگ شدی چقدر برای هیچکس بودی .
اما حالا به اطرافت نگاه میکنی ، هیچکس نیست دقیقا هیچکس .