من چیزی در مورد عشق نمیدونم ، ولی وقتی پیامت رو توی نوتیفیکیشنم میبینم ، لبخند میاد روی لبام!
باید بپذیریم که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند...
دوست ندارم برای خواندن، چیزی به تو بدهم.
دلم میخواهد آن را خودم برایت بخوانم.
بله، برای تو خواندنش، خیلی لذت دارد؛ درحالی که دست تو را هم باید در دست داشته باشم. چون داستان قدری ترسناک است
نامش مسخ است و سراسر، تو را به وحشت میاندازد.
- فرانتس کافکا/نامه به فلیسه.
حس میکنم که اروم اروم سیاهی تو رگ هام جریان پیدا میکنه. تیکه هایِ روحِ شکسته ام رو میبینم که پخش شده و تیزیِ هر تیکه از روحم درد رو تو تمام وجودم میاره؛ و جایِ قلبم چاله ی سیاه رنگِ ابدی ای رو میبینم که قلبم توش دفن شده.
و من همه ی اینارو حس میکنم، تمامشون رو. ولی صدایی هست که من رو از نجات دادنِ خودم منصرف میکنه.
وقتی که شب میشه، خودم رو میبینم که کنارم مرده؛ ولی من بی صدا گوشه ی اتاقِ سفید رنگم نشسته ام. و تنها سیاهیِ اونجا، منم.
اینکه من الان پر از درد و غم شدم تقصیره منه، نه تو.
این درست.
اما این بازیِ منه، پس؟
همین دور وایسا و متلاشی شدنم و تماشا کن.
از آخرین روزِ تابستانِ ۱۴۰۱ مینویسم!
در اوجِ ناامیدیِ روحم ، هنوز به آینده امید دارم!
من منتظرِ پاییز بودم!
اما سردیِ خبر های گَس و تلخ تمامِ شهر را پر کرده است!
من منتظرِ پاییز ماندهام!
اما زمستان رسیده!
چندین روز است که لبخندهایم رنگِ واقعی ندارد!
افکارم پر از هیچ است اما باز فکر میکنم!
درست نمیدانم به چه؟
اما فکر میکنم!
من منتظر میمانم!
به امیدِ بهاری دوباره ، محکوم به امیدواری میمانم!
قوی نباش ! آره درست خوندی ، قوی نباش ، بیا یه روز قوی نباشیم ، بیا یه روز غصه نخوریم ، اصلا دو روز غصه بخوریم غر بزنیم گریه کنیم ، یه روز تلاش نکنیم ، چی میشه؟
بیا به خودمون حق بدیم روحمون احتیاج داره یه روزایی هم ناراحت باشه یه روزایی هم استراحت کنه !
به خودت زیاد سخت نگیر رفیق
معنی كلمه قوی رو فقط کسايی با تمام وجودشون درک میکنن، که با وجود ضربه هايی که تو زندگیشون خوردن، رنج هايی که به تنهايی به دوش کشیدن، درد هايی که تو سینه پنهون کردن، اشکايی که يواشكی ريختن، هزار بار به ته خط رسیدن، اما برای بار هزار و یکم بلند شدن و ادامه دادن. اینا اگه حتی هیچکی هم پشتتون نباشه خودشون دوباره از همونجا که زخم خوردن جوونه میزنن، سبز میشن، و ثمر میدن !