eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
خستم بس دلتنگ‌ات شدم. تو خسته نشدی بس دلتنگم نشدی؟
و فک میکنم دیگه اون آرسیا قبل نیستم یعنی اینجوری بگم که هیچی مثل قبل نیست و این غم انگیزه;
محلول فراسیر شده ای از صبوری‌هام.
می‌شه بیشتر حواست بهم باشه؟ بیشتر باهام حرف بزنی؟ بیشتر بغلم کنی؟ بیشتر صدام کنی؟ بیشتر بهم زنگ بزنی؟ بیشتر کنارم بشینی؟ بیشتر باهم فیلم ببینیم؟ بیشتر واسم آهنگ بفرستی؟ بیشتر چت کنیم؟ بیشتر بوسم کنی؟ بیشتر کنار هم راه بریم؟ بیشتر بازی کنیم؟ بیشتر بخندیم؟ بیشتر دردودل کنیم؟ اخه تو تنها کسی که حالم وقتی هست خوبه و نباشه به هم ریختم.
من بعد کلی تلاش و برنامه ریزی به چیزی که می خواستم نرسیدم، آدم مورد علاقه ی زندگیمو از دست دادم، دوستای صمیمیم که روزم بدون اونا شب نمی شد از زندگیم رفتن، من مرگ عزیز دیدم، اعتماد کردم، دروغ شنیدم، نادیده گرفته شدم و بدترین برخوردا باهام شده. شبایی که حالم بد بوده تنها بودم، اضطراب و استرس داشتم تنها بودم و نکته ی مثبتش که به همه ی اینا می ارزه اینه که ناراحت کردن و اذیت کردن من بعد این اتفاقات تقریباً غیر ممکن شده. -دیاکو.
من خیلی حالم بده مثل همیشه ولی تو اینو نمی‌دونی.
استایل زمستونی>>>>>>>>>
این چالش سر جاشه اگه کسی دیگه هم میخواد فور کنه فردا تقدیمی هارو میزارم
خب بریم سراغ تقدیمی ها
تقدیم به شما✨☁️ @navazande23
تقدیم به شما✨☁️ @Twittey