و فک میکنم دیگه اون آرسیا قبل نیستم یعنی اینجوری بگم که هیچی مثل قبل نیست و این غم انگیزه;
میشه بیشتر حواست بهم باشه؟ بیشتر باهام حرف بزنی؟ بیشتر بغلم کنی؟ بیشتر صدام کنی؟ بیشتر بهم زنگ بزنی؟ بیشتر کنارم بشینی؟ بیشتر باهم فیلم ببینیم؟ بیشتر واسم آهنگ بفرستی؟ بیشتر چت کنیم؟ بیشتر بوسم کنی؟ بیشتر کنار هم راه بریم؟ بیشتر بازی کنیم؟ بیشتر بخندیم؟ بیشتر دردودل کنیم؟ اخه تو تنها کسی که حالم وقتی هست خوبه و نباشه به هم ریختم.
من بعد کلی تلاش و برنامه ریزی به چیزی که می خواستم نرسیدم، آدم مورد علاقه ی زندگیمو از دست دادم، دوستای صمیمیم که روزم بدون اونا شب نمی شد از زندگیم رفتن، من مرگ عزیز دیدم، اعتماد کردم، دروغ شنیدم، نادیده گرفته شدم و بدترین برخوردا باهام شده. شبایی که حالم بد بوده تنها بودم، اضطراب و استرس داشتم تنها بودم و نکته ی مثبتش که به همه ی اینا می ارزه اینه که ناراحت کردن و اذیت کردن من بعد این اتفاقات تقریباً غیر ممکن شده.
-دیاکو.
Xwhisky (@VertigoMood)Nabodi Bebini (Part 3).mp3
زمان:
حجم:
8M
شبتون به زیبایی این اهنگ🌙✨