من بعد کلی تلاش و برنامه ریزی به چیزی که می خواستم نرسیدم، آدم مورد علاقه ی زندگیمو از دست دادم، دوستای صمیمیم که روزم بدون اونا شب نمی شد از زندگیم رفتن، من مرگ عزیز دیدم، اعتماد کردم، دروغ شنیدم، نادیده گرفته شدم و بدترین برخوردا باهام شده. شبایی که حالم بد بوده تنها بودم، اضطراب و استرس داشتم تنها بودم و نکته ی مثبتش که به همه ی اینا می ارزه اینه که ناراحت کردن و اذیت کردن من بعد این اتفاقات تقریباً غیر ممکن شده.
-دیاکو.
Xwhisky (@VertigoMood)Nabodi Bebini (Part 3).mp3
زمان:
حجم:
8M
شبتون به زیبایی این اهنگ🌙✨