eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
چه اهمیتی دارد که من به دنیا آمده‌ ام یا نه، زندگی کرده‌ ام یا نه، مرده‌ ام یا صرفاً در حالِ مردنم، به هرحال باید راهم را همان گونه ادامه دهم، که تا پیش از این داده‌ام، بی‌آنکه بدانم چگونه ادامه می‌دهم، یا اینکه چه کسی هستم، یا کجا هستم، یا اساساً هستم یا نیستم. - ساموئل بکت
نشستیم کنار هم ،رو‌جدولا، روبروی خیابون… ماشینا رد میشدن و سوز سرما میخورد رو صورتمون. من دستامو دور پاهام حلقه کردم سرمو گذاشتم رو زانوهام اونم سیگارشو مثل همیشه روشن کرد. همینطوری که داشت نفساشو میداد هوا یهو گفت : نمیتونم،نمیخوام … سینم میسوزه انگار قراره منفجر بشم بعدشم سکوت کرد… دلم میخواست دستاشو بگیرم اما نمیدونم چرا اینکارو نکردم، فقط به سیگار تو دستاش نگاه کردم. یهو گفت میدونی چیه؟ دارم دیوونه میشم، چشام پر اشکه، اما نمیریزه بیرون…
نوعی فراموشی عجیب ، نه مانند فراموش کردن گپی عادی که در کافه می‌زنی . آیا ممکن است چیزی به نام فراموش کردن فعال وجود داشته باشد ، فراموش کردن چیزی نه به خاطر بی اهمیت بودنش ، بلکه به این دلیل که بیش از حد مهم است ؟ - وقتی نیچه گریست ، فریدریش نیچه .
"هر شب که میخوابم می‌میرم روز بعد که بر می‌خیزم ، دوباره متولد می‌شوم." - ماهاتما گاندی 14:14
همه چی بهم ریختس مغزم مغزم مغزم مغزم
این‌ دنیا به‌من یه کنسرت علی‌سورنا بدهکاره"
عصبانیم و هر لحظه ممکنه بترکم .
این روزا بیشتر از همیشه میخوابم و هیچ‌کاری نمیکنم ، بیشتر از همیشه ساکتم و بیشتر از همیشه تحت فشارم ، بیشتر از همیشه از دست آدمای دو و برم ناراحت میشم ، طبق معمول با هیچکس راجع‌ بهش صحبت نمیکنم ، بیشتر از همیشه تو خودم میریزم و بیشتر از همیشه از حال و روزم متنفرم!
شغل اول من وانمود کردنه؛ وانمود کنم حوصله دارم در حالی که ندارم‌، وانمود کنم خوشحالم در حالی که نیستم، وانمود کنم اذیت نمیشم در حالی که میشم، وانمود کنم دلتنگ نیستم درحالی که هستم، وانمود کنم خسته نیستم درحالی که هستم، خیلی هم هستم.
اگه بغلم کنی‌قول میدم کمتر عصبانی بشم.
کاش میشد همه چیو فراموش کنم ولی خب میدونم که نمیشه.