eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
"هر شب که میخوابم می‌میرم روز بعد که بر می‌خیزم ، دوباره متولد می‌شوم." - ماهاتما گاندی 14:14
همه چی بهم ریختس مغزم مغزم مغزم مغزم
این‌ دنیا به‌من یه کنسرت علی‌سورنا بدهکاره"
عصبانیم و هر لحظه ممکنه بترکم .
این روزا بیشتر از همیشه میخوابم و هیچ‌کاری نمیکنم ، بیشتر از همیشه ساکتم و بیشتر از همیشه تحت فشارم ، بیشتر از همیشه از دست آدمای دو و برم ناراحت میشم ، طبق معمول با هیچکس راجع‌ بهش صحبت نمیکنم ، بیشتر از همیشه تو خودم میریزم و بیشتر از همیشه از حال و روزم متنفرم!
شغل اول من وانمود کردنه؛ وانمود کنم حوصله دارم در حالی که ندارم‌، وانمود کنم خوشحالم در حالی که نیستم، وانمود کنم اذیت نمیشم در حالی که میشم، وانمود کنم دلتنگ نیستم درحالی که هستم، وانمود کنم خسته نیستم درحالی که هستم، خیلی هم هستم.
اگه بغلم کنی‌قول میدم کمتر عصبانی بشم.
کاش میشد همه چیو فراموش کنم ولی خب میدونم که نمیشه.
کاش میشد گریه نکنم.
میخوام نباشم ولی هستم.
اصن ببین میخوام بدونم چرا وقتی دلیلی واسه موندن ندارم هستم هنوز؟