eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
نمی‌تونه اين مرد شادی كنه نمی‌تونه كه مثل مردم بشه خداحافظی می‌كنه با خودش می‌خواد كه بره تا ابد گم بشه - سید مهدی موسوی
من آدم های بی پرده را دوست دارم آدم های رک بدون نقاب، آدم های که هر حرفی از دهانشان خارج میشود هرچند تلخ اما صادقانه است میتوانم ساعت ها با آنها حرف بزنم بدون اینکه نیاز باشد حرف هایشان را کنکاش کنم.
شبارو دوست دارم اما ترسناکن فکرایی که میان سراغت ترسناکشون میکنه فکر هایی که میگن پاشو پاشو برو پرواز کن . از یه جای بلند خودتو بنداز و زندگیتو شروع کن شروع یک مرگ دوباره - علیرضا توکلی
ای کاش وقتی به دوردست‌ها می‌روی، خودت را در آغوشم جا بگذاری.
کاش میتونستم اون چیزی که تو ذهنم میگذره رو به زبون بیارم دقیقا با همون حس همون ترتیب اما نمیتونم، این کلمات که به سختی کنار هم چیده شدن حتی نصف اون چیزی که تو ذهنم میگذره هم نیستن.
یه جوری سر درد دارم که دلم میخواد هرچه زودتر سرم از تنم جدا شه.
ساعت، هزارِ نیمه شب!  آنها که درد دارند، میدانند تا صبح، هزار ساعتِ دیگر مانده است!  - ناهید حسین‌آباد
برآیم بنویس بنویس که مرآ یادت نرفته است💙
اگر میتونستی ذهن منو بخونی، گریت میگرفت!
قبول دارم که پول؛ قیافه و استایل طرف مقابل خیلی مهمه اما به نظرم تا جایی جوابگو هست و بعد از یه تایمی تکراری میشه. اگه از من میشنوید آدمی رو پیدا کنید ؛ توی هر زمینه‌ای طبق سلیقتون برخورد کنه و توی هر مشکلی، پشتتون باشه، آدمی که بشه باهاش فیلم دید، غذای خیابونی خورد، کلی کتاب خوند، آدمی که بشه باهاش عکس گرفت، بشه زیر بارون بدون چتر قدم زد. بشه باهاش بلند بلند خندید، بغلش کرد و کلی مسخره بازی درآورد، آدمی که بشه باهاش پیشرفت کرد، آدمی که به جای بهونه آوردن و جا خالی کردن، بگه بیا باهم درستش می‌کنیم، درست نشد؟ فدای سرت باهم غصه می‌خوریم...