میدونم.
چقدر درک نشدی، چقدر نا امیدت کردن، چقدر تحمل کردی، چقدر زمان برد، چقدر اشک ریختی، چندبار بلند شدی و چقدر جنگیدی و چقدر همهچی سخت تر شد؛
ولی بازم ادامه بده. خسته نشو. هنوز مونده تا به جاهای خوبش برسی. تو لیاقتشو داری
بعضی وقتا هم دلت میخواد بری یقه بعضیا رو بگیری بگی لعنتی، نذار ناراحت بمونم، بیا از دلم دربیار، بیا تلاش کن که منو از دست ندی، ببین چقدر ناراحتم، بیا تلاش کن ناراحت نباشم دیگه، لطفا یه کاری بکن، من نمیخوام ازت ناراحت بمونم
باز خوش به حال اونایی که این روزا رو دوتایی تحمل میکنن، دلشون به بودن یکی خوشه که ته روز وقتی از همه چی بریدن بهش پناه ببرن، من حس میکنم دارم تنهایی مچاله میشم...
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از یه فروشنده ی خیابونی
ذرت مکزیکی و باقالی و اینجور چیزا میخرم
و تمام خیابونای شهر رو قدم میزنم
بعدش میرم خونه یا هر جایی که بهش تعلق دارم، کفشامو در میارم و پاهامو ماساژ میدم
و بعد از این همه مدت یه دل سیر و آروم میخوابم...؛
بالاخره یه کلمه تونست منو توصیف کنه!
کلمه nyctophilia در دیکشنری پزشکی به معنی : عاشق تاریکی و شب. آرامش یافتن در تاریکی.