eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
باد مارا خواهد برد
_
نوشته بود چون دید دارم گریه میکنم:))))
-اگه نقاش بودی چی میخواستی بکشی؟ +یه دیوار بزرگ بین خودم و آدما.
You're so bad for my health but I just can't help myself
دلم‌ میخواد داد بزنم ، انقدر بلند که کلی آدم صداشون در بیاد ، اونقدر بلند که یکم از تموم حرفایی که تو خودم ریختم خالی شه ، اونقدر بلند که تو بشنوی ، بیای ، کنارم بشینی ، یبارم که شده منو بفهمی .
و جهانی که‍ بدون ما آدما جای قشنگ تریه...؛
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از یه فروشنده ی خیابونی ذرت مکزیکی و باقالی و اینجور چیزا میخرم و تمام خیابونای شهر رو قدم میزنم بعدش میرم خونه یا هر جایی که بهش تعلق دارم، کفشامو در میارم و پاهامو ماساژ میدم و بعد از این همه مدت یه دل سیر و آروم می‌خوابم...؛
در من مَردی با تنهایی خود دست و پنجه نرم می کند.
بالاخره یه کلمه تونست منو توصیف کنه! کلمه nyctophilia در دیکشنری پزشکی به معنی : عاشق تاریکی و شب. آرامش یافتن در تاریکی.
یک روزی حالمون خوب میشه شاید من نباشم، ولی اگه تو بودی بلند بخند.
یه‌شبایی تو زندگی آدمیزاد هست که بعد از ساعت‌ها فکر و خیال، به خودش می‌اد و می‌بینه روحش، از اعماق وجود داره گریه می‌کنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمی‌آد.
آدم ها می روند و به دنبال خاطراتشان هم نمی آیند…