eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از یه فروشنده ی خیابونی ذرت مکزیکی و باقالی و اینجور چیزا میخرم و تمام خیابونای شهر رو قدم میزنم بعدش میرم خونه یا هر جایی که بهش تعلق دارم، کفشامو در میارم و پاهامو ماساژ میدم و بعد از این همه مدت یه دل سیر و آروم می‌خوابم...؛
در من مَردی با تنهایی خود دست و پنجه نرم می کند.
بالاخره یه کلمه تونست منو توصیف کنه! کلمه nyctophilia در دیکشنری پزشکی به معنی : عاشق تاریکی و شب. آرامش یافتن در تاریکی.
یک روزی حالمون خوب میشه شاید من نباشم، ولی اگه تو بودی بلند بخند.
یه‌شبایی تو زندگی آدمیزاد هست که بعد از ساعت‌ها فکر و خیال، به خودش می‌اد و می‌بینه روحش، از اعماق وجود داره گریه می‌کنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمی‌آد.
آدم ها می روند و به دنبال خاطراتشان هم نمی آیند…
من فقط بوسیدمت تو خودت شعر شدی باریدی. - احمد شاملو
امشب میتونم اونقدر گریه کنم که جسممو تو دریاچه اشکام پیدا کنید.
میدونم قول دادم گریه نکنم ، میدونم اگه بفهمی دوباره دارم گریه میکنم قراره کلی دعوام کنی و ناراحت بشی ولی خب نمیتونم نمیشه گریه نکنم حالم بده خیلی بد‌.
-𝗧𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 @we_are_trash