eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از یه فروشنده ی خیابونی ذرت مکزیکی و باقالی و اینجور چیزا میخرم و تمام خیابونای شهر رو قدم میزنم بعدش میرم خونه یا هر جایی که بهش تعلق دارم، کفشامو در میارم و پاهامو ماساژ میدم و بعد از این همه مدت یه دل سیر و آروم می‌خوابم...؛
در من مَردی با تنهایی خود دست و پنجه نرم می کند.
بالاخره یه کلمه تونست منو توصیف کنه! کلمه nyctophilia در دیکشنری پزشکی به معنی : عاشق تاریکی و شب. آرامش یافتن در تاریکی.
یک روزی حالمون خوب میشه شاید من نباشم، ولی اگه تو بودی بلند بخند.
یه‌شبایی تو زندگی آدمیزاد هست که بعد از ساعت‌ها فکر و خیال، به خودش می‌اد و می‌بینه روحش، از اعماق وجود داره گریه می‌کنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمی‌آد.
آدم ها می روند و به دنبال خاطراتشان هم نمی آیند…
من فقط بوسیدمت تو خودت شعر شدی باریدی. - احمد شاملو
امشب میتونم اونقدر گریه کنم که جسممو تو دریاچه اشکام پیدا کنید.
میدونم قول دادم گریه نکنم ، میدونم اگه بفهمی دوباره دارم گریه میکنم قراره کلی دعوام کنی و ناراحت بشی ولی خب نمیتونم نمیشه گریه نکنم حالم بده خیلی بد‌.
-𝗧𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 @we_are_trash
به طرز فجیعی همه چیز غمگینه؛ آدما غمگینن، خیابونا غمگینن، هرچی میشنوی غمگینه، هرچی میبینی غمگینه، اتفاقات این مدت غمگینه، سلولام غمگینن، قلبم غمگینه، مغزم غمگینه. به غم تبدیل شدم.