8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از یه فروشنده ی خیابونی
ذرت مکزیکی و باقالی و اینجور چیزا میخرم
و تمام خیابونای شهر رو قدم میزنم
بعدش میرم خونه یا هر جایی که بهش تعلق دارم، کفشامو در میارم و پاهامو ماساژ میدم
و بعد از این همه مدت یه دل سیر و آروم میخوابم...؛
بالاخره یه کلمه تونست منو توصیف کنه!
کلمه nyctophilia در دیکشنری پزشکی به معنی : عاشق تاریکی و شب. آرامش یافتن در تاریکی.
یهشبایی تو زندگی آدمیزاد هست که بعد از ساعتها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمیآد.
میدونم قول دادم گریه نکنم ، میدونم اگه بفهمی دوباره دارم گریه میکنم قراره کلی دعوام کنی و ناراحت بشی ولی خب نمیتونم نمیشه گریه نکنم حالم بده خیلی بد.
به طرز فجیعی همه چیز غمگینه؛ آدما غمگینن، خیابونا غمگینن، هرچی میشنوی غمگینه، هرچی میبینی غمگینه، اتفاقات این مدت غمگینه، سلولام غمگینن، قلبم غمگینه، مغزم غمگینه. به غم تبدیل شدم.