موقعیت گل؟
تا دلتتت بخوادد!
ولی یا افسایده
یا دروازهبان میگیره
یا میره بیرون
یا تو تیر میخوره
از همههه مهم تر بیشتره وقتا
کسی نیستتت اون بدبختی که توپ زیره پاشه بهش پاس بدهه!🤦🏻♀🤦🏻♀
خانومِ مارپل
داور چند خریدنت؟ من ۲ برابر میدم
۳برابر میدم برادر
کوتاه بیا ، وگرنه باید یه کارت قرمزه دیگه هم بدی
تاماممم
همه گفتن میبازیم
ولی نهه ، تونستیم دفاع کنیم
دمشون گرمم
دمه بیرانوند گرم خداییش