راندهشدهازآتش!♡
بهار نارنج ها رو🥺✨💕
با اینکه سرما خوردم ولی وقتی از کنارش رد میشم عطرش احساس میشه
جالب میدونید چیه؟
اینکه من ساعت ۸ قلمچی دارم
و به علت سرما خوردگی عقب افتادم و به بودجه آزمون نرسیدم
اما الان اینقدر ریلکس اومدم پیاده روی
بزارید من لابهلای شعرِ دوستدوستِ علی خوندن بچه ها بمیرم😭✨
چقدرررررر قشنگه
چقدر حس خوبی دارههه
چقدر خوبه که هنوز اونقدر شیعه غریب نشده
چقدر خوبه که نام مولا علی هنوز سرِ زبون بچه و بزرگمونه
چقدر خوبه که هنوز میشه روی ایمان جامعه حساب کرد
چقدر خوبهههههه
از ذوق گریه میآید مرااا😭🥲🥺
این روزا چیزی که خیلی بیشتر از کنکور بهش فکر میکنم سالم زندگی کردنه!
جوری که حتی همین موضوع نمیذاره چندان مفید درس بخونم
به نظرم بیشتر از اینکه خودِ ذات کنکور بچه های کنکوری رو اذیت کنه
حواشی کنکور اونارو اذیت کرده