هدایت شده از - Bety
173K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کیانامم
- نقطه بدید سوال بپرسم ازتون
@Im_kia_1
.
https://eitaa.com/joinchat/2272528016Ca882f41aa9
هدایت شده از - Bety
هم دردیم 🤝
https://eitaa.com/joinchat/2272528016Ca882f41aa9
نمیای ازت سوال بپرسم گلبچه؟😼♨️
هدایت شده از - Bety
یه ک•اش برای ایشون من پیدا میکنم حتما 🦦
https://eitaa.com/joinchat/2272528016Ca882f41aa9
جوینی گلبچه؟😾💢
هدایت شده از - Bety
173K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کیانامم
- نقطه بدید سوال بپرسم ازتون
@Im_kia_1
.
https://eitaa.com/joinchat/2272528016Ca882f41aa9
هدایت شده از - Bety
381.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارادت ، بیاین پرایوت نیم اکانتتونو سند کنید یوزر تقدیم کنم💘.
@iD_SaNa
- - -
https://eitaa.com/joinchat/2272528016Ca882f41aa9
هدایت شده از - Bety
یوزر Mahli | خوبه که سرسنگین رفتار میکنی (با همه ، فرقی نداره) همینجوری بمون .
هدایت شده از 𝐇𝐢𝐣𝐫𝐚𝐧
دلتنگتم ولی کاری از دستم برنیاد.
نمیتونم بهت پیام بدم.
راستش نمیخوامم بهت پیام بدم،
چون دیگه امیدی به ما بودن نیست!!
خیلی دوست داشتم باهاش تا اخر ادامه بدم:)
ولی من وسط راه تنها شدم
راستش من همون وسط راه موندم...
یعنی اگه برگرده دوباره باهاش ادامه میدم^
درسته یک سال و دوماه از جداییمون گذشته
ولی من نتونستم جاشو پر کنم برعکس اون:))
من که مطمئنم برنمیگرده ولی هنوز امیدوارم🤍