هدایت شده از 𝐓𝐰𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫
51.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه مشترک با من(پارسا) و آروشا بانو بریم🤍
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_28ptn8f&btn=پارسا،آروشا
_
https://eitaa.com/joinchat/1225393822Cde5704f44a
هدایت شده از 𝐓𝐰𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫
من یه پسرعمو دارم اسمش پارساست آنقدرم س-سی و -ذابه که نگم
بعد یه روز اومده بودن خونمون ، مامان باهامون رفتن خرید ؛ بعد من بودم و اون !
بعد س-س کردیم او---ف اصن یه حالی داد گذاشته بود ت-م بعد هی -اک میزد
اصن یه چیز خوبی بودا
اولین تجربه س-سم هم همون روز بود
_
پارسا: به کجام؟
آروشا:پارسا داریم تا پارسا😂