eitaa logo
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
371 دنبال‌کننده
1هزار عکس
1.8هزار ویدیو
1 فایل
👤 وابسته به هیچ حزبی نیستیم. 🇮🇷 چو ایران نباشد تن من مباد/ بدین بوم و بر زنده یک تن مباد🇮🇷 🗯✍
مشاهده در ایتا
دانلود
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هشدار سعید محمد به پزشکیان 💤👤خدا آخر و عاقبت همه ما را به خیر کند . 🤲 ان شاءالله مسلمان تی وی
اینم وضعیت ما پس از یک جراحی سخت اقتصادی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
🌀 تفسیر آیه ۲۲و۲۳ سوره محمد 📖 پس (اى بيماردلانِ سست ايمان!) اگر (از جهاد) روى گردانيد، جز اين از شم
🌀 تفسیر آیه ۱۲۴_۱۲۵_۱۲۶ سوره طه 📖 و هر كس از ياد من روى گرداند، پس همانا براى او زندگى تنگ و سختى خواهد بود و ما او را در قيامت نابينا محشور مى‌كنيم. «۱۲۴» 📖 (در قيامت خواهد) گفت: پروردگارا! چرا مرا نابينا محشور كردى در حالى كه من (در دنيا) بينا بودم؟! «۱۲۵» 📖 (وخداوند در جواب خواهد) فرمود: همان گونه كه آيات ما به تو رسيد وتو آنها را فراموش كردى، امروز هم همانطور فراموش گرديده‌اى.«۱۲۶» 🌀 پیام ها 🔦 انسان‌ها در انتخاب آزادند. «مَنْ أَعْرَضَ» 🔦 فطرت انسان بر خداپرستى است، انبيا و اديان آسمانى تنها آن را يادآورى مى‌كنند. «عَنْ ذِكْرِي» «3» 🔦 دورى از ياد خدا مايه اضطراب، حيرت و حسرت است، هر چند تمكّن مالى بالا باشد. مَنْ أَعْرَضَ‌ ... 🔦 زندگى آرام و شيرين، فقط در پرتو ياد و ذكر خداست. «مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي» 🔦 معنويت در زندگى مادّى نيز نقش مهمى دارد. «وَ مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكاً» 🔦 كسى كه در دنيا چشم جانش را بر روى حقايق بست، در قيامت كور محشور خواهد شد. «مَنْ أَعْرَضَ‌- يَوْمَ الْقِيامَةِ أَعْمى‌» 🔦 كيفرهاى الهى عادلانه است. كَذلِكَ‌ ... فَنَسِيتَها ... تُنْسى‌ 🔦 اگر سرچشمه‌ى نسيان، بى اعتنايى باشد، عقوبت خواهد داشت و گرنه نسيانى كه بدون اختيار باشد توبيخى ندارد. «فَنَسِيتَها» 🔦 بى ايمان، هم در دنيا زندگى مشقّت‌بار دارد و هم در آخرت از نعمت ديدن محروم است. «مَنْ أَعْرَضَ‌- مَعِيشَةً ضَنْكاً- يَوْمَ الْقِيامَةِ أَعْمى‌»