eitaa logo
دانلود
و همه اینا رو گفتم که بگم ورژن جدیدشو آوردم. وقتایی که روسریمو اتو میکنم زورم میاد گره بزنم. با اینکه با گره بیشتر حال میکنم ولی حس میکنم باید گیره بزنم که کمتر چروک شه.
نمیدونم گشادیه یا خساست.
روسری اتو شده رو بزارم برای کی؟ برای وارث؟
ادبار
بنظرتون این چیزی از ضایع بودن قضیه کم میکنه؟
ادبار
بنظرتون این چیزی از ضایع بودن قضیه کم میکنه؟
یه خبر بد برای خودم دارم. لول ۲۶ پارسال آنلاک شد. درواقع امسال داداشم میره تو ۲۷ و یعنی باید مینوشتم لول ۲۷ آنلاکد😭.
من یه احمق به تمام معنا هستم.
ادبار
بنظرتون این چیزی از ضایع بودن قضیه کم میکنه؟
بچها خیلی خوشش اومد. سه امتیاز برای من.
ادبار
https://ble.ir/mardombot?start=502288903
از حق بودن این نتیجه همینقدر بگم که من یه تایمی برای خودم اسم مستعار عمار انتخاب کرده بودم.
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچها من هر سری شهید میشم سر این. دوههررر.