فقط قارچاش یجوریه. یعنی اوکیه ها، مزه قارچم نمیده مزه ترشی میده، ولی هنوز قارچه. بافتش قارچه.
عکس پیجمو فرستاد گفت این تویی؟ گفتم نه.
واکنش صادقانه آیدی و بیو اینستا و تلگرامم که یکیه:
بچها شاید باورتون نشه ولی انقدر هول شده بودم و ترسیده بودم نزدیک بود بگم خواهر دوقلومه.
حتی تایپ هم کردم ولی نفرستادم.
اونروز حسین میگفت آبجی خانما وقتی لاک میزنن زیر ناخونشونم لاک میزنن؟ زینب گفت نه. حسین گفت اه خیلی زشت میشه که، یه طرفش سفید یه طرفش رنگی.
نمیدونم ولی هم منطقی بنظر میامد هم خنگ.