عکس پیجمو فرستاد گفت این تویی؟ گفتم نه.
واکنش صادقانه آیدی و بیو اینستا و تلگرامم که یکیه:
بچها شاید باورتون نشه ولی انقدر هول شده بودم و ترسیده بودم نزدیک بود بگم خواهر دوقلومه.
حتی تایپ هم کردم ولی نفرستادم.
اونروز حسین میگفت آبجی خانما وقتی لاک میزنن زیر ناخونشونم لاک میزنن؟ زینب گفت نه. حسین گفت اه خیلی زشت میشه که، یه طرفش سفید یه طرفش رنگی.
نمیدونم ولی هم منطقی بنظر میامد هم خنگ.
از این ترند که میگه اگر سنگ بودم بازم دوستم داشتی متنفرم. دست از سرم بردارید من روحیه ام حساسه.😭
https://eitaa.com/17589483/9194
سیو کردم بعدا اگه شوهر آیندم دلقک نبود اینو پرتاب کنم تو صورتش.
من درحال دوباره دیدن ریلزایی که دوستم بجای 😂 با 🤣 جواب داده تا سطح طنزشو برای ریلزهای آتی آنالیز کنم.