اونروز حسین میگفت آبجی خانما وقتی لاک میزنن زیر ناخونشونم لاک میزنن؟ زینب گفت نه. حسین گفت اه خیلی زشت میشه که، یه طرفش سفید یه طرفش رنگی.
نمیدونم ولی هم منطقی بنظر میامد هم خنگ.
از این ترند که میگه اگر سنگ بودم بازم دوستم داشتی متنفرم. دست از سرم بردارید من روحیه ام حساسه.😭
https://eitaa.com/17589483/9194
سیو کردم بعدا اگه شوهر آیندم دلقک نبود اینو پرتاب کنم تو صورتش.
من درحال دوباره دیدن ریلزایی که دوستم بجای 😂 با 🤣 جواب داده تا سطح طنزشو برای ریلزهای آتی آنالیز کنم.
بچها خیلی سوتی های جالبی دارم که از این یاران مهدی بهتون بگم و با افتخار ۹۹.۹۹۹۹۹۹۹ درصدشون متعلق به دخترخالمه.