الان که بالاخره اومد واقعا باورم نمیشه و خیلی خوشحالم. کی گفته شاد کردن جوان ایرانی سخته؟
https://eitaa.com/xADBAR/600
یا حضرت عباسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
-
هنوز دستام داره میلرزه.
نکته اینه که من خونه خواهرمم و با خودش و بچه اش تنهاییم. الانم زنگ زدیم پدرشوهرش بیاد این جنازه هارو برداره چون لیترالی من دیگه نمت.
وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣
عکس میشه بفرستی؟👀🤣🤣🤣
-
یجوری میخندی احساس میکنم دعانوشتی امشب حشرات حمله کنن به ما.
ولی جدی اگه از سوسکه منظورته نمیتونم عکس بگیرم چون بسیار ترسیده ام و مامانم را میخواهم.