من یه زمانی ته چسی رو برای اینا دراورده بودم حالا باید شب برم خونشون چون کائنات تصمیم گرفته امشب برینه به ما.
https://eitaa.com/xADBAR/612
اتفاقا عقرب از خانواده عنکبوتیانه😂😂😂
-
بچها من امشب فقط جنگیدم اصلا نمیدونستم دشمنم کیه.
فقط برای بقا تلاش میکردم.
بچها مثل اینکه خواهرشوهر خواهرم مریض شده رفته سرم زده و اینا.
نکنه اینا علائم قبل از ظهور زامبیه؟
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من و خواهرم وقتی بالاخره رسیدیم خونه پدرشوهرش اینا:
هدایت شده از [آبی!blue]
ای بابا امشبم قسمت نشد زود بخوابم به هر حال جام جهانی بازی مهمیه .
(بهانه آوردن وی در حالی که شبهای قبل با طلوع آفتابمیخوابید )