eitaa logo
دانلود
وضعیت درحال حاضر:
اون وسط ما درحال هول و ولا، پیک: خاخوم خونتون کدومه پیداش نمیکنم🗣
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من و خواهرم وقتی بالاخره رسیدیم خونه پدرشوهرش اینا:
ودف. من اگه میدونستم ساعت بازی ۴ صبحه با همون سوسکا این ۴ ساعتو سر میکردم خب.
هدایت شده از [آبی!blue]
ای بابا امشبم قسمت نشد زود بخوابم به هر حال جام جهانی بازی‌ مهمیه . (بهانه آوردن وی در حالی که شبهای قبل با طلوع آفتاب‌میخوابید )
هدایت شده از [آبی!blue]
یادش بخیر جام جهانی قبلی ، بازی با آمریکا به مامانم گفتم اگه ایران ببره من فردا به مناسبت این برد، نمیرم مدرسه . باختیم . بازم نرفتم مدرسه چون روحیم خراب شده بود .
ودفاااکککک.
جمع کنید باباااااا.
فقط هفت دقیقه گذشته وای.
نصمبدکصپضذصجق.