eitaa logo
دانلود
هدایت شده از [آبی!blue]
بابا این سعید بیچاره رو ول کنین چقد میزنیدش😭
با کراش دوست من چیکار دارین😭
داور سلام رسوندی؟
سعید
عجب.
دوستانی که از دیشب اینجارو چک نکردید،
از تعداد پیاما پنیک نکنید.
عاشق وقتاییم که ما داریم میخندیم و علی هم اون وسط از خنده ما میخنده.
دیشب یاد یه چیزی افتادم و برای بار هزارم اینجوری بودم که چه سمی اخه. بعد میخواستم تعریفش کنم دیدم برای تعریف کردنش باید اون کلمه رو بکار ببرم ولی دیدم ایتا ظرفیت اون کلمه رو نداره و مغز منم داره منفجر میشه، که یهو یادم اومد تلگرام دارم هنوز 🥹
من با این آهنگ ترنده بیبی دال اولش نمیتونستم ارتباط برقرار کنم چون ذهن مریضم میرفت سمت اون فیلم عروس توی هایمیم.
هدایت شده از انکانتبل
به دعای فوری نیاز دارم