من با این آهنگ ترنده بیبی دال اولش نمیتونستم ارتباط برقرار کنم چون ذهن مریضم میرفت سمت اون فیلم عروس توی هایمیم.
بچها این آدم انقدر سیسی و دخترونه و نازنازیه که من یبار داشتم فکر میکردم یادم اومد حتی یکبار هم توی مدرسه با هودی ندیدمش. همش یا کاپشن یا پالتو یا بافت یا پلیور.
چیزای دخترونه همش میپوشید.
بعد من و بقیه درحال رفتن به مدرسه با لباسای باباها و داداشامون: