ادبار
چنگده خوبه که تو نمیدونی من کیم حشی جونم. -
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بچها پایه اید من چندتا از عکسای قدیمی بامزه گالریمو بفرستم یکی دو خط دربارش بگم؟ یا مثلا شما چیزی بگید من دربارش عکس بفرستم؟
توی این ناشناس قدیمی بگید.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_irb47t8&btn=حشمت
چرا یکی حشمتو نوشته هشمت؟ یه حالیه ای ای
انگار کجه خوله زشته
با املای کلمات شوخی نکنین اذیت کننده اس
-
حرص نخور خشمت جان.