eitaa logo
دانلود
تولد یکی از بچها و نجسی. (با آب فاز برداشته بودیم.)
خنده دار ۴ صبحی.
آخرش یادم رفت بنویسم کنکور ۴۰۴. (زوم کنید روی نیم پله.)
نامه ای که توی جشن تکلیف مدرسه برای مامانامون نوشتیم. متنش با خودمون بود. (برادر فکر میکرد خیلی خوش خط است.)
سال کنکور²:
اینجا برای دومین بار فهمیدیم که استعدادی توی گرفتن این عکسا نداریم.
عشق تاکسیک کودکی.
یکی از بهترین هدیه های تولدم.
چی بگم واقعا؟ چای و پیتزا خوردین تاحالا؟
گزینه ۲.
عشق خالص و واقعی.
گشنمه².