eitaa logo
دانلود
نامه ای که توی جشن تکلیف مدرسه برای مامانامون نوشتیم. متنش با خودمون بود. (برادر فکر میکرد خیلی خوش خط است.)
سال کنکور²:
اینجا برای دومین بار فهمیدیم که استعدادی توی گرفتن این عکسا نداریم.
عشق تاکسیک کودکی.
یکی از بهترین هدیه های تولدم.
چی بگم واقعا؟ چای و پیتزا خوردین تاحالا؟
گزینه ۲.
عشق خالص و واقعی.
گشنمه².
حرفی ندارم.
چسنمک.
علی هنوز بدنیا نیومده بود اینجا. ما براش اسباب بازی خریدیم. (دخترخالم فقیره داره کاتالوگ ماشین نیم وجبی میخونه میخواد مطمئن بشه پول داره میده زود خراب نشه.)