eitaa logo
دانلود
یکی از بهترین هدیه های تولدم.
چی بگم واقعا؟ چای و پیتزا خوردین تاحالا؟
گزینه ۲.
عشق خالص و واقعی.
گشنمه².
حرفی ندارم.
چسنمک.
علی هنوز بدنیا نیومده بود اینجا. ما براش اسباب بازی خریدیم. (دخترخالم فقیره داره کاتالوگ ماشین نیم وجبی میخونه میخواد مطمئن بشه پول داره میده زود خراب نشه.)
شربتخونه جمکران که بعد از ایندفعه دیگه هیچوقت نشد دوباره برم.
کنکور لعنتی.
عکس چیزای خوردنی توی ماشین زیاد دارم. سال کنکور افسردگیم خیلی زیاد شده بود داداشم میخواست نجاتم بده. کاری جز خوراکی از دستش برنمیامد.
از یجایی به بعد همه چیز علیه.