تمومشد.
نظراتتون رو باهام به اشتراک بذارید دربارشون. فرض کنید نشستم کنارتون دارم گالریمو نشونتون میدم و مجبورید ریاکت بدید.
من هرچقدر فکر میکنم، حسین حتی وقتی ۵ سالش بود هم انقدر رومخ نبود. و در مقابل، همه بچهای داییم رو مخ بودن.
دختردایی ۵ ساله من یجوری حرفه ای با روانت بازی میکنه که من گمان نمیکنم بازجو های سازمان های جاسوسی اسرائیل هم اینجوری بتونن کفرتو دربیارن.