بچها من متوجه شدم که، زهرای خاورمیانه ای خیلی دغدغه سیاسی داره و به سبب شرایط خودشو پرت میکنه توی این جور کارا و مسئولیتا.
ولی از همینجا بهتون میگم، من اگه توی کشوری غیر از این غرب آسیا و اینا بودم، شما میتونستید من رو بکشید ولی خودم رو درگیر این قضایا نمیکردم.
نهایت کارای بزرگی که میکردم مثلا شاید هنری میبود.
اصلا من اگه ایرانی نبودم برای رفتن به رشته هنری و هنرستان و اینا هیچوقت تردید هم نمیکردم.
دارم میگم این برحه حساس تاریخی روی شکوفا نشدن من از نظر هنری و شکوفا شدنم از نظر سیاسی تاثیر مستقیم داشت.
بیشتر وقتا جلوی خودمو میگیرم که اینجا اظهار نظر سیاسی نکنم. چون جاهای دیگه زیاد اظهار نظر میکنم، اینجا میخوام استراحت کنم.
الان این همه منتظر یادداست های ردیف آخرم، هفته دیگه که پخش بشه یادم میره ببینمش. حالا ببینید کی گفتم.