eitaa logo
دانلود
بچها من متوجه شدم که، زهرای خاورمیانه ای خیلی دغدغه سیاسی داره و به سبب شرایط خودشو پرت میکنه توی این جور کارا و مسئولیتا. ولی از همینجا بهتون میگم، من اگه توی کشوری غیر از این غرب آسیا و اینا بودم، شما میتونستید من رو بکشید ولی خودم رو درگیر این قضایا نمیکردم.
نهایت کارای بزرگی که میکردم مثلا شاید هنری میبود. اصلا من اگه ایرانی نبودم برای رفتن به رشته هنری و هنرستان و اینا هیچوقت تردید هم نمیکردم.
دارم میگم این برحه حساس تاریخی روی شکوفا نشدن من از نظر هنری و شکوفا شدنم از نظر سیاسی تاثیر مستقیم داشت.
بیشتر وقتا جلوی خودمو میگیرم که اینجا اظهار نظر سیاسی نکنم. چون جاهای دیگه زیاد اظهار نظر میکنم، اینجا میخوام استراحت کنم.
اظهار نظر سیاسی: فحش.
نه شوخی کردم. بهرحال.
الان این همه منتظر یادداست های ردیف آخرم، هفته دیگه که پخش بشه یادم میره ببینمش. حالا ببینید کی گفتم.
هفته دیگه چیه همین جمعه است.
https://t.me/xADBARx بچها شما میدونین ادبار تلگرام وجود داره، ولی تلگرامیا نمیدونن ادبار ایتا وجود داره.
بچهای دانشگاه اونطرف هستن. فکرمیکنن وقتی دلیت زدم هنوز برنگردوندم.
موقع فوتبال وقتایی که داداشم نیست من پادشاهم. میتونم هر چرت و پرتی که دوست دارم درباره آفساید و امتیازگیری و خطا و پنالتی و اینا برای خواهرم سرهم کنم درحالی که خودم هیچ ایده ای ندارم قضیه چیه.
و خواهرم فکرمیکنه من خیلی بلدم.