eitaa logo
دانلود
بچها من از این قهوه ها که جدیدا همه درست میکنن درست کردم ولی همش کف بود که.
اسپرسو ساشه ای رو با یکم آبجوش ریختم تو بطری و کف درست کردم، بعد ریختمش تو شیر و یخ. و نیم ساعت اولش فقط داشتم کف میخوردم چون کفا هم نمیخورد بره تو شیر.
کجای راه رو اشتباه رفتم؟
کرامت انسانی بنده برای دوستان شوخیست.