ادبار
@xADBAR
73
دنبالکننده
144
عکس
19
ویدیو
0
فایل
🍍
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_irb47t8&btn=حشمت
مشاهده در ایتا
پیوستن
ادبار
73 دنبالکننده
دانلود
ادبار
انقدر خوابم که نیم ساعت طول میکشه پردازش کنم.
ادبار
رضایی ویس نده پاشو برو یه چایی ام برا من بریز.
ادبار
https://eitaa.com/areyoulostbabygirl/9371
اه نه همین الان داشتم میگفتم این چیه.
ادبار
هدایت شده از
انکانتبل
باهم کمپین نفرت پراکنی علیه عزتاللهی زدین؟!
ادبار
سعید که کراش دوستمه من همیشه پشت دوستم میمونم، این کمپین بر علیه توعه درواقع.
ادبار
چایی تازه نداشتیم زیرشو روشن کنم، مجبور شدم لایف لیمویی بردارم. مجبوووور میفهمی؟
ادبار
هفت صبح کی لایف میخوره اخه.
ادبار
داداشم خونه رو لایف دونی کرده.
ادبار
چرا گزارشگر میگه رامین ربیعیان؟ من چیزی رو از دست دادم؟ رامین فامیلیش رضاییان نبود و به من نگفته؟
ادبار
من دوتا ساعت گذاشتم و با دومیش که ۶ و ۴۰ بود بیدار شدم، دیدم گل خوردیم، و دوستم داره ریلز میفرسته.
ادبار
مکانیزم دفاعی ۱۰ از ۱۰.
ادبار
اینو دیشب دیدم از تو نوتیفیکیشن و حتی نمیدونستم کدوم ویدیو رو دیده، ولی میدونستم برادر از دست رفته.
مطالب بعدی