خواهرمم داشت فیلم میگرفت. بعد یجایی من گفتم خب بچها ما اینجا یه نیم دایره داریم. نیم دایره یعنی شما یه دایره دارین و وقتی نصفش میکنید، هر نصفش میشه نیم دایره. چون شما خنگ هستید من اینو باید براتون توضیح بدم.
امروز روز خوبی بود و دوستش داشتم.
شاید بگید جوان ایرانی که نمیتونه روز کاملا خوبی داشته باشه، پس باگ امروزت کجا بود؟ که باید بگم پام رفت روی آب زباله و جوراب هم پام بود.