eitaa logo
ستاد مردمی یادواره شهدای شهیدآباد
100 دنبال‌کننده
838 عکس
447 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسرائیلی‌ها برای نابودی خودشان عجله دارند! 🎥 رهبر معظم انقلاب 🔹️ ما گفتیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ولی ظاهراً آنها برای نابودی عجله دارند 🔹️ مقامات اسرائیلی می‌گویند ما به ۸۰ سالگی نخواهیم رسید ✅ اندیشکده راهبردی حَصین 🆔️ @hasin_ir
۱۸ فروردین ۱۴۰۲
🔷شیخ زکزاکی در کمتر از ۲۰ سال تونسته ۲۵ میلیون نفر را شیعه کند که ۹۰ درصد آنها مقلد آیت‌الله خامنه‌ای هستند. 📌جُرم کمی نیست! شش فرزندش را شهید کردند و خودش هم شکنجه شده و حبس کشیده و ... و ما هم با بالا پایین شدن قیمت تخم مرغ اعتقاداتمون بالا پایین میشه ...
۲۰ فروردین ۱۴۰۲
🔷شیخ زکزاکی در کمتر از ۲۰ سال تونسته ۲۵ میلیون نفر را شیعه کند که ۹۰ درصد آنها مقلد آیت‌الله خامنه‌ای هستند. 📌جُرم کمی نیست! شش فرزندش را شهید کردند و خودش هم شکنجه شده و حبس کشیده و ... و ما هم با بالا پایین شدن قیمت تخم مرغ اعتقاداتمون بالا پایین میشه ...
۲۰ فروردین ۱۴۰۲
بسمه تعالی 🟣ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشک ‌های شوق برای درک «زیباترین لحظه حیات انسانی» است. از شما دعوت می کنیم مهمان سفره پر برکت افطار ما باشید. 🗓️ زمان: پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ 🕗 ضیافت افطار: به وقت گلبانگ اذان مغرب 🕌 مکان: حسینیه قاسم ابن الحسن علیه السلام «ویژه خواهران و برادران» https://eitaa.com/joinchat/2166030564C7e00d0fcf5 ✍️ روابط عمومی و فرهنگی حسینیه قاسم ابن الحسن علیه السلام
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آرشیو 1401 همانند سال‌های گذشته به یاری نیازمندان و محرومان بشتابیم... سلام خیر گرامی؛ خیریه امام رضا (ع) قصد دارد مقارن با شب قدر که از باب فضیلت آن خداوند باریتعالی می‌فرماید "لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ" اقدام به جمع آوری کمکهای نقدی و تهیه سبد کالا برای نیازمندان نماید. لذا در صورت تمایل به مشارکت لطفا کمکهای خود را به شماره زیر واریز نمایید. شماره حساب 142803585 شماره شبا IR 49 0180 0000 0000 0142 8035 85 شماره کارت 5859837001941406 نزد بانک تجارت مرکزی کرج کد 480 بنام خیریه امام رضا ع
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ شیخ حسین انصاریان، همان است که بود، گاهی عتاب، گاهی خطاب 🔰 حمید رسایی: برای من که از دهه شصت با منبرهای حاج شیخ حسین انصاریان آشنا هستم، منبرهای دو شب قدر گذشته ایشان، هیچ نکته حساسیت برانگیزی نداشت. این استاد خطابه و وعظ با آن بیان دلنشینش، برخلاف بسیاری از منبری‌های هم رده خودش، به صراحت علیه آمریکا و اسرائیل سخن گفت، به اصل انقلاب اسلامی نیش و کنایه نزد، درباره توصیه علی (ع) در نحوه برخورد فرزندان با قاتلش که اسیرشان بود، سخن گفت و به نیروهای قضایی و امنیتی، تأسی به این خلق و خوی را یادآور شد، زنان بی‌حجاب و کم حجاب را دعوت به الگو گرفتن از زهرای اطهر و زینب کبری کرد، در شب قدر، رحمت الهی را پررنگ کرد. سخنانش به معنای نفی برخورد با مجرمین و متخلفین نبود. به نظرم سخنان این واعظ محترم غلط نبود هر چند شاید توازن مباحث در آن رعایت نشد و بحث ناقص ماند. آنچه برخی را به اشتباه انداخت، روایت برخی رسانه‌های بیگانه و جهت‌دهی با برجسته کردن بخشی از سخنرانی ایشان بود که آن را در تقابل با نظام تعریف کردند! در حالی که وقتی سخنرانی ایشان را کامل گوش کردم، مشخص است که ابن اظهارات در سیاق قبل و بعد سخنرانی، عادی و طبیعی بوده نه اعتراضی. قطعا واعظی چون شیخ حسین انصاریان با همان سوزی که قبلا درباره بی‌حجابی و بدحجابی سخن گفته و گلایه کرده، این روزها هم سخن می‌گوید، همانطور پدرانه گاهی عتاب، گاهی خطاب... 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/rasaee eitaa.com/rasaee
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
هدایت شده از شبکه خبری سفیر
سخنی با دستیار محترم رئیس‌جمهور!(نکته) ۱- در طرح اخیر «‌حجاب و عفاف‌» که از سوی سردار‌رادان، بر اجرای آن از روز شنبه (دیروز) تاکید شده است برای هنجار‌شکنان جرایمی نظیر محرومیت از برخی خدمات اجتماعی، ابطال گواهینامه رانندگی، ممنوعیت استفاده از اینترنت، ابطال پاسپورت و... در نظر گرفته شده و نیز جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیاردی برای کشف حجاب‌کنندگان پیش‌بینی شده است. اجرای این طرح، خواسته توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم است که به هر علت (موجه یا غیر موجه‌) با تاخیر به اجرا در می‌آید. بدیهی است که نیروی انتظامی پیشانی اجرایی این طرح است و ده‌ها دستگاه از قوای سه‌گانه را نیز به پیوست دارد. بعد از اعلام این طرح، سرکار خانم «سکینه سادات‌پاد» دستیار گرامی رئیس‌جمهور محترم کشورمان (در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی)، با انتشار یک توئیت اعلام کرد که «منع خدمات‌ اجتماعی، مغایر اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی، خلاف عدالت و مصداق بارز کار بی‌قاعده‌ است‌»! و تاکید کرد که «‌نمی‌توان‌ هنجارشکنی‌ را با تصمیمات غیر‌قانونی، غیر‌اسلامی و غیر‌عقلانی‌ مهار کرد‌»! ۲- ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «‌بلا وجه‌» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. در اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی بر ضرورت برخورداری همه افراد و حمایت قانون از تمامی آنها تاکید شده است که اصولی مترقی و برگرفته از متن آموزه‌های اسلامی است. در اصل ۱۹ قانون اساسی آمده است «‌مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند‌، از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ‌، نژاد‌، زبان و مانند اینها‌، سبب امتیاز نخواهد بود‌». این اصل در مقام نفی تبعیضات نژادی قومیتی و کلیه تبعیضات مبتنی بر تفاوت‌های تکوینی میان انسان‌ها مانند رنگ و زبان و قومیت و نژاد است و هیچ ارتباطی به خودداری از محرومیت متخلفان و مجرمان ندارد چون طبعاً هر مجرم و متخلفی از یک سری حقوق شهروندی محروم می‌شود. و در اصل ۲۰ تاکید شده که «همه افراد ملت اعم از زن و مرد، یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی‌، سیاسی‌، اقتصادی‌، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند‌». این اصل نیز بر یکسانی و برابری افراد و شهروندان در برخورداری از حمایت‌های قانونی تاکید دارد. از کجای این اصل بر می‌آید که باید شخص مجرم و متخلف را مانند شخص غیر‌مجرم و غیر‌متخلف مشمول بهره‌مندی از همه خدمات اجتماعی دانست؟! شخصی که مجرم یا متخلف است را قانون مشمول مجازات می‌داند. ۳- اکنون باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یاد‌شده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجار‌شکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آنها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد ‌اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است! -که نمی‌تواند منفی باشد- پس اساساً قانون به چه معنی است؟! و قانونگذار از وضع آن چه منظوری داشته است؟! ۴- باز هم به عنوان مثال، در قانون اساسی و قوانین جاری بر حرمت جان و مال انسان‌ها تاکید شده است. حالا اگر کسانی دست به قتل انسان بی‌گناهی بزنند و یا مرتکب دزدی و سرقت بشوند، آیا می‌توان با استناد به قوانینی که جان و مال انسان‌ها را محترم دانسته است، از مجازات آنها صرفنظر کرده و ادعا کنیم بر اساس قوانین یاد شده، نمی‌توان متعرض آنها شد؟! و آیا این دیدگاه مستلزم نادیده گرفتن جان و مال انسان‌های بی‌گناه نیست؟! ۵- چند اصل از همان قانون اساسی، مراجع قضایی و حقوقی را موظف به مقابله با هنجار‌شکنان و قانون‌گریزان کرده است. حتماً فصل پانزدهم از قانون اساسی را که مشتمل بر ۱۹ اصل است و شرح وظایف قوه قضائیه در آن آمده است، مطالعه فرموده‌اید. درباره این اصول چه نظری دارید؟! ۶- و بالاخره از دستیار محترم، که خود از خانم‌های تحصیلکرده و مؤمن و محجبه هستند، انتظار می‌رود به این نکته بدیهی توجه داشته باشند که بسیاری از کشف‌حجاب‌کنندگان فرزندان فریب‌خورده این مرز و بوم هستند و نجات آنها از چنبره فریب دشمنان وظیفه‌ای است که نادیده گرفتن آن جفا در حق خود آنان است و البته عوامل وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان که کشف حجاب را به عنوان یک مأموریت انجام می‌دهند، حساب جداگانه‌ای دارند. حسین شریعتمداری ✅eitaa.com/safir_channel ایتا ✅ sapp.ir/safir_channel سروش
۲۷ فروردین ۱۴۰۲
هدایت شده از شبکه خبری سفیر
🔹اسرائیل باید از بین برود ✅eitaa.com/safir_channel ایتا ✅ sapp.ir/safir_channel سروش
۲۷ فروردین ۱۴۰۲
هدایت شده از استاد مهدی طائب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
براندازان پنهان 📽 سخنرانی استاد 🔹️ ردپای یهود در ماجرای فوت پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب @ostad_taeb
۲۷ فروردین ۱۴۰۲
🌕توصیه ای مهم برای ایام پایانی ماه رمضان 💠آیت‌الله فاطمی نیا : 🔹️از اولياء الهی سينه به سينه ، يک يادگاری دارم كه عمل به آن بركات فراوانی دارد. ماه مبارك رمضان ، اين ضيافت الهی را با يك زيارت جامعه ي كبيره به اخر برسانيد . در اثر اين عمل اين ضيافت چنان رنگين خواهد شد كه آثارش از عقول ما خارج است و روزی به كار خواهد آمد كه آن روز هيچ چيز ديگري به كار نخواهد آمد. 🔻انتشار این پست ها حسنه جاریه هست و کپی با هر عنوانی از مطالب کانال جایز می باشد،حتی حذف آدرس و لگو کانال موردی ندارد. ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
۲۹ فروردین ۱۴۰۲
۲۹ فروردین ۱۴۰۲
۲۹ فروردین ۱۴۰۲
28.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چگونه حجاب را از بین بردند 🎥 این مستند ۷دقیقه ای را ببینید که چه اتفاقاتی در مورد حجاب افتاده و اصل ماجرا چیست اندیشکده راهبردی حَصین 🆔️ @hasin_ir
۳۰ فروردین ۱۴۰۲
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ "وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ." 🌹"هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند." "أُوْلَئِکَ الَّذِینَ امْتَحَنَ اللَّهُ قُلُوبَهـمْ لِلتَّقـوَی" 🌹آن‌ها کســانی‌اند که خدا قلب‌هاشان را برای تقـــوا امتحان کرده. 🌹گرامیداشت سالگرد شهدای عزیزی که اردیبهشت ماه از میان ما رفتند. 🌸سلام به روح پاک و مطهر شهدا درود خدا بر شما باد. شهیدان والامقام: 🌹احمد وکیلی ناطق 🌹علی رجبی 🌹معراج مرادخانی 🌹کتابعلی ایرانی 🌹محمد رضا ملایی 🌷الهی به آنان که پرپر شدند 🌷پر از زخم های مکرر شدند 🌷به آنان که چون پرده بالا زدند 🌷قدم در حریم تماشا زدند 🌷به آنان که کارون خروش آمدند 🌷چنان خون کارون به جوش آمدند 🌷به آنان که زخمی ترین بوده اند 🌷 شهیدان میدان مین بوده اند 🌸با نثار فاتحه‌ای بهمراه صلواتِ بر محمد وآل محمد(ص) یادی کنیم از این دلاوران شهید آباد 🌷"اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ" 🌹ستاد یادواره شهدای دهستان شهید آباد
۳۰ فروردین ۱۴۰۲
💢 در جمهوری اسلامی چه رفراندوم هایی برگزار شده است؟ 🔹 انواع رفراندم را به ۳ دسته تقسیم کرد: 🔹 نوع اول؛ رفراندوم برای تعیین نوع حکومت. این نوع رفراندوم در سال ۵۷ در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در هیچ جای دیگر از دنیا تاکنون برگزار نشده است. لازم به ذکر است که رفراندوم سال ۵۷، در حالت گذار قدرت برگزار شد. یعنی جمهوری اسلامی قبل از رسیدن به قدرت، این رفراندوم را برگزار کرد نه بعد از آن. زیرا هیچ حکومتی نیست که وقتی در قدرت است، خود را به رفراندم بگذارد و این کار به طور منطقی و عملی، محال است. 🔹 نوع دوم؛ رفراندوم برای قانون اساسی. در این رفراندوم قانون اساسی و اصلاحات آن به آراء عمومی گذاشته می‌شود که در جمهوری اسلامی ایران، یک بار سال ۵۸ خود قانون اساسی و یک بار سال ۶۸، اصلاحات آن به رفراندوم گذاشته شد. 🔹 نوع سوم؛ رفراندوم بر اساس قانون اساسی: این نوع رفراندوم درون کشورها منطبق بر اصول قانون اساسی خاص هر کشور، برگزار می‌شود. طبق اصل ۵۹ قانون اساسی، «در مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ممکن است اعمال قوه مقننه از راه همه پرسی و مراجعه مستقیم به آراء مردم صورت گیرد. درخواست مراجعه به آراء عمومی باید به تصویب دو سوم مجموع نمایندگان مجلس برسد.» بر اساس ماده ۳۶ این اصل، روند و شرایط برگزاری رفراندوم مشخص شده است. طبق این ماده، «رفراندوم با پیشنهاد رئیس جمهور یا صد نفر از نمایندگان مجلس و با تصویب دو سوم نمایندگان، قابل برگزاری است.» حسن روحانی هم در دوران ریاست جمهوری و هم در روزهای اخیر، مسئله رفراندوم را مطرح کرده است. سوال این است که چرا در طول ۸ سالی که رئیس جمهور بود، حتی یک بارهم درخواست رفراندوم را به طور رسمی ارائه نداده است؟ چرا فقط آن را در تریبون اعلام کرده و صرفا مانور سیاسی داده است؟ 🔹 نکته دیگر این است که رفراندوم در مواردی قابل برگزاری است که خلاف قانون اساسی نباشد. مثلا اگر بخواهیم در موضوع حجاب رفراندوم برگزار کنیم، جدای از آنکه رای بیاورد یا نه، این کار خلاف قانون اساسی است. زیرا طبق اصل چهارم قانون اساسی «کلیه قوانین و مقررات مدنی، جزائی، مالی، اقتصادی، اداری، فرهنگی، نظامی، سیاسی و غیر این‌ها، باید براساس موازین اسلامی باشد. این اصل بر اطلاق یا عموم همه اصول قانون اساسی و قوانین و مقررات دیگر حاکم است». اگر قرار باشد قانون اساسی رعایت نشود، دیگر سنگ روی سنگ بند نیست و جامعه مدنی تبدیل به قانون جنگل می‌شود! 🔹 نکته دیگر این است که اگر قرار باشد برای تمام مسائل، رفراندوم برگزار شود؛ پس تکلیف قوانین چه می‌شود؟ نقش پارلمان در تصمیم گیری کجای کار است؟ رئیس جمهور چه نقشی دارد؟ مگر می‌شود برای هر موضوعی به آراء عمومی مراجعه کرد؟ در این صورت یک کشوری خواهیم بود که هر روز فقط انتخابات برگزار می‌کنیم و اصلا فرصت به اجرا نمی‌رسد. چه کسی پاسخگوی دو قطبی‌های شدید بر اثر هر رفراندوم است؟ نکته مهم‌تر اینکه حد رفراندوم‌ها کجاست؟ چه کسی قرار است تعیین کند که تا کجا رفراندوم برگزار کنیم؟ چه تضمینی است که امروز یک رفراندوم برگزار شود و فردا دوباره خلاف آن از سوی عده‌ای دیگر درخواست نشود؟ در کجای دنیا کدام کشور اینگونه اداره می‌شود؟ ✍️ بیداری ملت @bidariimelat
۳۱ فروردین ۱۴۰۲
💢 در جمهوری اسلامی چه رفراندوم هایی برگزار شده است؟ 🔹 انواع رفراندم را به ۳ دسته تقسیم کرد: 🔹 نوع اول؛ رفراندوم برای تعیین نوع حکومت. این نوع رفراندوم در سال ۵۷ در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در هیچ جای دیگر از دنیا تاکنون برگزار نشده است. لازم به ذکر است که رفراندوم سال ۵۷، در حالت گذار قدرت برگزار شد. یعنی جمهوری اسلامی قبل از رسیدن به قدرت، این رفراندوم را برگزار کرد نه بعد از آن. زیرا هیچ حکومتی نیست که وقتی در قدرت است، خود را به رفراندم بگذارد و این کار به طور منطقی و عملی، محال است. 🔹 نوع دوم؛ رفراندوم برای قانون اساسی. در این رفراندوم قانون اساسی و اصلاحات آن به آراء عمومی گذاشته می‌شود که در جمهوری اسلامی ایران، یک بار سال ۵۸ خود قانون اساسی و یک بار سال ۶۸، اصلاحات آن به رفراندوم گذاشته شد. 🔹 نوع سوم؛ رفراندوم بر اساس قانون اساسی: این نوع رفراندوم درون کشورها منطبق بر اصول قانون اساسی خاص هر کشور، برگزار می‌شود. طبق اصل ۵۹ قانون اساسی، «در مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ممکن است اعمال قوه مقننه از راه همه پرسی و مراجعه مستقیم به آراء مردم صورت گیرد. درخواست مراجعه به آراء عمومی باید به تصویب دو سوم مجموع نمایندگان مجلس برسد.» بر اساس ماده ۳۶ این اصل، روند و شرایط برگزاری رفراندوم مشخص شده است. طبق این ماده، «رفراندوم با پیشنهاد رئیس جمهور یا صد نفر از نمایندگان مجلس و با تصویب دو سوم نمایندگان، قابل برگزاری است.» حسن روحانی هم در دوران ریاست جمهوری و هم در روزهای اخیر، مسئله رفراندوم را مطرح کرده است. سوال این است که چرا در طول ۸ سالی که رئیس جمهور بود، حتی یک بارهم درخواست رفراندوم را به طور رسمی ارائه نداده است؟ چرا فقط آن را در تریبون اعلام کرده و صرفا مانور سیاسی داده است؟ 🔹 نکته دیگر این است که رفراندوم در مواردی قابل برگزاری است که خلاف قانون اساسی نباشد. مثلا اگر بخواهیم در موضوع حجاب رفراندوم برگزار کنیم، جدای از آنکه رای بیاورد یا نه، این کار خلاف قانون اساسی است. زیرا طبق اصل چهارم قانون اساسی «کلیه قوانین و مقررات مدنی، جزائی، مالی، اقتصادی، اداری، فرهنگی، نظامی، سیاسی و غیر این‌ها، باید براساس موازین اسلامی باشد. این اصل بر اطلاق یا عموم همه اصول قانون اساسی و قوانین و مقررات دیگر حاکم است». اگر قرار باشد قانون اساسی رعایت نشود، دیگر سنگ روی سنگ بند نیست و جامعه مدنی تبدیل به قانون جنگل می‌شود! 🔹 نکته دیگر این است که اگر قرار باشد برای تمام مسائل، رفراندوم برگزار شود؛ پس تکلیف قوانین چه می‌شود؟ نقش پارلمان در تصمیم گیری کجای کار است؟ رئیس جمهور چه نقشی دارد؟ مگر می‌شود برای هر موضوعی به آراء عمومی مراجعه کرد؟ در این صورت یک کشوری خواهیم بود که هر روز فقط انتخابات برگزار می‌کنیم و اصلا فرصت به اجرا نمی‌رسد. چه کسی پاسخگوی دو قطبی‌های شدید بر اثر هر رفراندوم است؟ نکته مهم‌تر اینکه حد رفراندوم‌ها کجاست؟ چه کسی قرار است تعیین کند که تا کجا رفراندوم برگزار کنیم؟ چه تضمینی است که امروز یک رفراندوم برگزار شود و فردا دوباره خلاف آن از سوی عده‌ای دیگر درخواست نشود؟ در کجای دنیا کدام کشور اینگونه اداره می‌شود؟ ✍️ بیداری ملت @bidariimelat
۳۱ فروردین ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇸 آمریکا بدون رتوش ✖️۵۵ میلیون آمریکایی در فقر زندگی می‌کنند ✖️۲۹ میلیون آمریکایی بیمه خدمات درمانی ندارند ✖️از هر ۶ آمریکایی یک نفر در ناامنی غذایی به سر می‌بره ✖️۴۰ میلیون آمریکایی در آستانه تخلیه خانه هستند ✖️سرمایه ۶۵۹ نفر در آمریکا برابر است با درآمد ۱۶۵ میلیون آمریکایی این اقتصادیه که غرب‌پرست‌ها بهش غبطه می‌خورند و هر روز به دنبال اجرای اون توی ایران هستند؟ این اقتصادیه که هر روز اساتید لیبرال دانشگاه به دانشجوها درس میدن؟ چرا کسی به داد کدخدای جهان نمی‌رسه؟ کـانـالـ فـتـنـه مـدیـا➥ https://eitaa.com/joinchat/4084007153Cff7fd0169e
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲