-
< اگر بیقرار امامزمان هستید ،
این نشانهی سلامتِروح شماست | 🤍🫀
- استادپناهیان -
@yamin21
مثلا رفته بودیم یه نماز بخونیم برگردیم...
تا همین الان تو محوطه داشتیم حرف میزدیم/:🤦🏻♀️🤦🏻♀️
و اما نیمه شبی من خواهم رفت
از دنیایی که مال من نیست
از زمینی که
مرا بیهوده بِدان بسته اند...
احمد شاملو:)🌱
بارلها!!
تو در من ز من فراوان تری
و من از خود سوی تو میگریزم
باشد که جای و مکانی باشد که فقط تو باشی وحقیر درگاهت
مرا خالص کن ،منو پاکم کن و بعد عاشقم کن
گرچه عاشق و معشوق همه تویی
دوستت دارم ای زیبا ترین ،ای مهربان ترین
زیبای من ،مهربان من
دوستت دارم یگانه معشوق حقیقی عالم
.
خیلی زیبا بود دمتون گرم(:✨️
°یـامین-🖤🇮🇷
ساعت هفت و نیم صبح از خونه زدم بیرون برم کلاس. رسیده بودم مترو دو تا ایستگاهم رفته بودم زنگ زدن میگن
اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره
یکی از راه های تنبیه دیگران
این است که شبیه خودشان شویم
ولی در پایان یک "من" می ماند
که دیگر دوستش نداریم ...