خدا همیشه یه جوری میچینه که تو اون روز یه جمله یه رفتار یه چیز یه نفر ، راه حل مشکلت و کنار اومدن باهاش رو نشونت بده...
خدا رو دست کم نگیرید ! خدا هست
خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنید هست و همه چیز و میبینه...🙂
وقتی ما آدمها را همانطور که هستند ببینیم، بدون اینکه رفتار و گفتار آنها را به خود بگیریم، هرگز از آنها آزار نمیبینیم.
حتی اگر دیگران به شما دروغ بگویند ایرادی ندارد.
آنها به شما دروغ میگویند، چون میترسند. میترسند که متوجه شوید آنها کامل نیستند.
چهره برداشتن از این نقاب اجتماعی دشوار است.
شما وقتی قویاً عادت کردید که هیچ چیز را به خود نگیرید، از بسیاری از ناراحتیها در زندگی اجتناب خواهید کرد.
خشم، حسادت و حسرت شما ناپدید خواهد شد و حتی غم شما ناپدید میشود...
دون میگوئل روئیز