زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
ببین من 13 سالم بیشتر نیست کلاس هفتمم و خب بنا بر دلایل عقلانی - اخلاقی هنوز برام گوشی نخریدن . پس ب
_اینو هم با گوشی مامانم گرفتم ✨:))
چطوره؟!
+Poco M5s
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
_اینو هم با گوشی مامانم گرفتم ✨:)) چطوره؟! +Poco M5s
وایب عکسای پینترستی میده
دور از انتظار ، عجیب و غریب و خوشگل بود . آسمون همین الان:
(آه متاسفانه عکاسی من اونم از بالای پشت بوم، اونقدر خوب نیست که زیبایی آسمون رو بکنه تو چشماتون😔😂✨)