زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
_اینو هم با گوشی مامانم گرفتم ✨:)) چطوره؟! +Poco M5s
وایب عکسای پینترستی میده
دور از انتظار ، عجیب و غریب و خوشگل بود . آسمون همین الان:
(آه متاسفانه عکاسی من اونم از بالای پشت بوم، اونقدر خوب نیست که زیبایی آسمون رو بکنه تو چشماتون😔😂✨)
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
چقدر تمیزه هواتون
آره ، ولی هرچی از یزد دور شی رفته رفته آلوده میشه مثل اردکان اینا . اون طرفا خیلی آلودهس
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داداش کوچیکم صبح اینو دیده ، حالا داره به همه نشون میده که کارتون مورد علاقه چقدر خفنه مثلا 😐🤌🏻.
ولی خداییش (مکویین)🛐😂