زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
>>>>🛐🛐🛐🛐🛐
یکی :
انگار از اینکه یکی دستمو بگیره
خیلیم بدم نمیاد
من:
بستگی داره کی باشه*
-ولی حس و وایبش>>>>>
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیروز:
-۱۸ دسامبر تولد بیلی خانومه:)))
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
باهم شروع کنم 😂 کی اول بره🤝✨
ما هنوز فصل فیزیکمون شروع نشده . پ اول تو (صداقتم🗿 )
پیشاپیش از کسایی که شب یلدا قرار نیست با اهنگ "آخ تو شب یلدای منی" استوری بذارن
تشکر میکنم
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
ما هنوز فصل فیزیکمون شروع نشده . پ اول تو (صداقتم🗿 )
چرا نیسی؟ نکنه پریدی؟🤡
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
چرا نیسی؟ نکنه پریدی؟🤡
نه زندم من هنوز مثل تو فیزیکمون شروع نشده👍✨ معجزه ✨
یکی دیگه بپره🤝