eitaa logo
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
1.2هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
25 فایل
به‌نام‌ِحضرت‌دوست‌که‌هرچه‌داریم‌از‌اوست.. صرفا‌برای‌نشان‌دادن‌آنچه‌در‌حوالی‌ِروزگارمان‌می‌چرخد.. اگر‌میل‌به‌ماندن‌داری، خوش‌آمدی. گروه نویسندگی https://eitaa.com/joinchat/1182204739C38e5f270d3 تبلیغات کانال: https://eitaa.com/shahabtab
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان دقت کردین ما همش داریم امتحان میدیم همش داریم میدیم
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
لعنتیییییی من ۱۷ ساعت علوم خوندم
اونوقت مامان من داره حرص میخوره که چرا اینقدر برای امتحان فردام ریلکسم
https://harfeto.timefriend.net/17355781687767 بیاید بگید طرف های شما چه خبره؟
دوستان یه سری از سوال هایی که خیلی میپرسین رو جواب بدم wtf معنیش میشه وات د فاک و اینکه من ۱۳ سالمه اسمم هستیه قدم ۱۷۰ عه کلاس هفتمم هستم ۱۱ مرداد ۹۱ هم تاریخ تولدمه
نه هنوز قطعی نشده
امتحان لغو شد🙂🙂🙂🙂🙂
شما امتحانت لغو شده منم خوابگاه و دانشگاهم 😂 همین امروز رسیدم بهم گفتن برو خونه تون 😔🤌
۱ آره از سایت ببین عزیزم جینکس و خاطرات افکار کثیف اصلا صحنه نداره میتونی با خانواده هم بخونی تازه ولی قبلش جای خواب پیدا کن Wee من یه شرورم اما مادر شدم بار دیگر به سوی نور به تنهایی پدر من نمیخوام ازدواج کنم گریه کن یا بهتره التماس کنی امتیاز یک تناسخ یافته زندگی جدید دوقلو ها پادشاه من اونی که من رو پرنسس کرد من اینجام تا پدرم رو پیدا کنم اینو اسمش رو دقیق یادم نیس دیگه من خیلی خوندم اما اینه فقط یادم مونده بود ۲ جان جان ۳ من آرومم آروممممم
دوستان این پیام رو یه عینکی مینویسه خب نوه های گلم عینکی بودن اینجوریه که تا عینکت رو برمیداری هر کی که اونجاس ۲ یا ۴ تا انگشتش رو میبره بالا میگه که میتونی بگی این چند تاست؟ نه عزیزم من کورم کورررررر دوم اینکه تا عینکت رو یک دقیقه رو میز تنها میزاری همه میزننش یا اینکه وقتی خودت عینک رو میزنی سریع میگن میشه عینکت رو بدی ببینم چطور میبینم؟ بعد وقتی عینکت رو میزنن واکنششون اینه واییییی برگام چه قدر خوب میبینم یا میگن واییییی تو چجوری با این میبینی و کور نمیشی سومیش اینه که وقتی من میگم عینکم دوربینه بقیه میان مزه میریزن میگن نه بابا باهاش یه عکس بنداز ببینیم چهارمیش اینه که تو وقتی داری چایی میخوری یا ماسک رو صورتت هست تو عینکت بخار میکنه و تو دیگه نمیتونی جایی رو ببینی پنجمیش اینه که من تا عینکم رو برمیدارم میگن که واییییی بدون عینک چه قدر خوشگل تر من خودم میخوام با مشت بزنم تو صورت اینجور آدما ششمیش و رو مخ ترینشون میگن که عینکت طبی هست یا همینجوری میزنی؟ نه عزیزم من کرم دارم اینو با خودم حمل و تحمل میکنم و می‌رسیم به آخری که مامانا وقتی بچشون زیاد با گوشی ور میره به من اشاره میکنن و به بچشون میگن که نگا کن آجی رو مجبوره از اینا رو صورتش بزاره و اینکه بعضیا که مازوخیسم دارن میان پیشم میگن که چیکار کنیم چشمامون ضعیف شه؟ خلاصه ما ها کلی دردسر داریم که ازش میشه کتاب درست کرد