eitaa logo
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
1.2هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
25 فایل
به‌نام‌ِحضرت‌دوست‌که‌هرچه‌داریم‌از‌اوست.. صرفا‌برای‌نشان‌دادن‌آنچه‌در‌حوالی‌ِروزگارمان‌می‌چرخد.. اگر‌میل‌به‌ماندن‌داری، خوش‌آمدی. گروه نویسندگی https://eitaa.com/joinchat/1182204739C38e5f270d3 تبلیغات کانال: https://eitaa.com/shahabtab
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان این پیام رو یه عینکی مینویسه خب نوه های گلم عینکی بودن اینجوریه که تا عینکت رو برمیداری هر کی که اونجاس ۲ یا ۴ تا انگشتش رو میبره بالا میگه که میتونی بگی این چند تاست؟ نه عزیزم من کورم کورررررر دوم اینکه تا عینکت رو یک دقیقه رو میز تنها میزاری همه میزننش یا اینکه وقتی خودت عینک رو میزنی سریع میگن میشه عینکت رو بدی ببینم چطور میبینم؟ بعد وقتی عینکت رو میزنن واکنششون اینه واییییی برگام چه قدر خوب میبینم یا میگن واییییی تو چجوری با این میبینی و کور نمیشی سومیش اینه که وقتی من میگم عینکم دوربینه بقیه میان مزه میریزن میگن نه بابا باهاش یه عکس بنداز ببینیم چهارمیش اینه که تو وقتی داری چایی میخوری یا ماسک رو صورتت هست تو عینکت بخار میکنه و تو دیگه نمیتونی جایی رو ببینی پنجمیش اینه که من تا عینکم رو برمیدارم میگن که واییییی بدون عینک چه قدر خوشگل تر من خودم میخوام با مشت بزنم تو صورت اینجور آدما ششمیش و رو مخ ترینشون میگن که عینکت طبی هست یا همینجوری میزنی؟ نه عزیزم من کرم دارم اینو با خودم حمل و تحمل میکنم و می‌رسیم به آخری که مامانا وقتی بچشون زیاد با گوشی ور میره به من اشاره میکنن و به بچشون میگن که نگا کن آجی رو مجبوره از اینا رو صورتش بزاره و اینکه بعضیا که مازوخیسم دارن میان پیشم میگن که چیکار کنیم چشمامون ضعیف شه؟ خلاصه ما ها کلی دردسر داریم که ازش میشه کتاب درست کرد
همه ی دزدا از دیوار خونه بالا نمیرن؛ بعضی دزدا اعتماد آدمو میدزدن ... •{ " @HappyGirl1 " }•
امروز صبح رسیدم دانشگاه🤌🫀😭
همون شب برگشتم شهر خودم 🥺🤝
۶ ساعت رفت و ۶ ساعت برگشت. فقط در طول ۲۴ ساعت ، ۱۲ ساعتش رو توی راه بودم 😔
ولی همچنان ما باید بریم🦦✨
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
۶ ساعت رفت و ۶ ساعت برگشت. فقط در طول ۲۴ ساعت ، ۱۲ ساعتش رو توی راه بودم 😔
نیمه پر لیوانو ببین . هنو 12 ساعت مونده بوده که البته استراحت و اینا همه رو باهم در نظر بگیریم ..... نه همون نیمه خالی رو ببین بصرفه تره