دوستان این پیام رو یه عینکی مینویسه
خب نوه های گلم عینکی بودن اینجوریه که تا عینکت رو برمیداری هر کی که اونجاس ۲ یا ۴ تا انگشتش رو میبره بالا میگه که میتونی بگی این چند تاست؟
نه عزیزم من کورم کورررررر
دوم اینکه تا عینکت رو یک دقیقه رو میز تنها میزاری همه میزننش یا اینکه وقتی خودت عینک رو میزنی سریع میگن میشه عینکت رو بدی ببینم چطور میبینم؟
بعد وقتی عینکت رو میزنن واکنششون اینه واییییی برگام چه قدر خوب میبینم یا میگن واییییی تو چجوری با این میبینی و کور نمیشی
سومیش اینه که وقتی من میگم عینکم دوربینه بقیه میان مزه میریزن میگن نه بابا باهاش یه عکس بنداز ببینیم
چهارمیش اینه که تو وقتی داری چایی میخوری یا ماسک رو صورتت هست تو عینکت بخار میکنه و تو دیگه نمیتونی جایی رو ببینی
پنجمیش اینه که من تا عینکم رو برمیدارم میگن که واییییی بدون عینک چه قدر خوشگل تر من خودم میخوام با مشت بزنم تو صورت اینجور آدما
ششمیش و رو مخ ترینشون میگن که عینکت طبی هست یا همینجوری میزنی؟
نه عزیزم من کرم دارم اینو با خودم حمل و تحمل میکنم
و میرسیم به آخری که مامانا وقتی بچشون زیاد با گوشی ور میره به من اشاره میکنن و به بچشون میگن که نگا کن آجی رو مجبوره از اینا رو صورتش بزاره
و اینکه بعضیا که مازوخیسم دارن میان پیشم میگن که چیکار کنیم چشمامون ضعیف شه؟
خلاصه ما ها کلی دردسر داریم که ازش میشه کتاب درست کرد
هدایت شده از "جست و جوگر راز زندگی در میان صفحات"🇮🇷
همه ی دزدا از دیوار خونه بالا نمیرن؛ بعضی دزدا اعتماد آدمو میدزدن ...
•{ " @HappyGirl1 " }•
۶ ساعت رفت و ۶ ساعت برگشت. فقط در طول ۲۴ ساعت ، ۱۲ ساعتش رو توی راه بودم 😔
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
۶ ساعت رفت و ۶ ساعت برگشت. فقط در طول ۲۴ ساعت ، ۱۲ ساعتش رو توی راه بودم 😔
نیمه پر لیوانو ببین . هنو 12 ساعت مونده بوده که البته استراحت و اینا همه رو باهم در نظر بگیریم ..... نه همون نیمه خالی رو ببین بصرفه تره