۶ ساعت رفت و ۶ ساعت برگشت. فقط در طول ۲۴ ساعت ، ۱۲ ساعتش رو توی راه بودم 😔
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
۶ ساعت رفت و ۶ ساعت برگشت. فقط در طول ۲۴ ساعت ، ۱۲ ساعتش رو توی راه بودم 😔
نیمه پر لیوانو ببین . هنو 12 ساعت مونده بوده که البته استراحت و اینا همه رو باهم در نظر بگیریم ..... نه همون نیمه خالی رو ببین بصرفه تره
پریدن آب دهنت تو گلوت واقعا تحقیر بزرگیه. فک کن خودت از خودت شکست بخوری
هدایت شده از "جست و جوگر راز زندگی در میان صفحات"🇮🇷
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اگ خود دوسال پیشم رو میدیدم ...
•{ " @HappyGirl1 " }•